گانتس خطاب به نتانیاهو: هرگونه اختلاف با آمریکا با مذاکرات مستقیم حل می‌شود نه با سخنان چالش برانگیز

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سخنان نخست وزیر این رژیم درباره اختلافات با آمریکا بر سر ایران را چالش برانگیز و تحریک‌کننده خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم گفته است هرگونه اختلافی با آمریکا بر سر ایران از طریق مذاکرات مستقیم حل می‌شود نه با سخنان چالش برانگیزی که شاید به امنیت ما ضرر بزند.

بنی گانتس در دو پیام متوالی در صفحه توئیتر خود نوشت:« آمریکا مهمترین متحد اسرائیل بوده و خواهد بود و از امنیت اسرائیل و برتری کیفی آن در منطقه محافظت می کند. دولت بایدن دوست واقعی اسرائیل است و اسرائیل هرگز شریکی به خوبی آمریکا ندارد و نخواهد داشت.حتی اگر اختلافاتی پیش آید از طریق گفتگوی مستقیم در پشت درهای بسته و نه با بیانه‌های تحریک کننده که به امنیت اسرائیل لطمه می زند، حل و فصل خواهد شد.»

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این بار دیگر ادعا‌های واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران را مطرح و تاکید کرد اگر لازم باشد برای حفظ موجودیت این رژیم جعلی، دوستی با آمریکا را نادیده می‌گیرد.

نتانیاهو در مراسم معرفی دیوید بارنیا، رئیس جدید موساد مدعی شد: اگر مجبور شویم بین دوستی خود با واشنگتن و از بین بردن تهدید موجودیت خود از سوی ایران یکی را انتخاب کنیم، تهدید را از بین خواهیم برد.

بنی گانتس روز سه شنبه (امروز) با سناتور تد کروز و سناتور بیل هگرتی دیدار کرد. این دو سناتور آمریکایی در پی درگیری‌های اخیر در غزه به سرزمین‌های اشغالی رفته اند.

گانتس ضمن تشکر از این دو بابت حمایتشان از اسرائیل از تقویت روابط دفاعی دو طرف قدردانی کرد. او همچنین توضیحاتی درباره امور امنیتی ارائه کرد. این سه تن همچنین درباره تلاش جهت متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران و دیگر موضوعات امنیتی در منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی سواری
۱۴:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
بسم الله
این اولین پس لرزه شکست رژیم صهیونیستی درمقابل مقومت فلسطین است.
سگ وشغال به جون همدیگه افتادن
آخرین اخبار