مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

فعالیت هزار و ۶۵ شعبه اخذ رأی در زنجان

صفری گفت: پیش‌بینی می شود امسال یک هزار و ۶۵ شعبه اخذ رأی در استان زنجان فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا، برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه سعی شده تا تعداد شعب اخذ رأی در مکان‌های پر تراکم رأی‌گیری که در سال ۹۶ رصد شده است، افزایش یابد.

او افزود: پیش‌بینی می شود امسال یک هزار و ۶۵ شعبه اخذ رأی در استان زنجان فعالیت داشته باشند که این میزان نسبت به انتخابات دوره گذشته  ۱۵ درصد افزایش یافته است.

صفری بابیان اینکه احتمال افزایش تعداد شعب اخذ رأی در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: تعداد تا ۲هفته آینده نهایی می‌شود و تعداد شعبات سیار نیز احتمال تغییر دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه صفر تا ۱۰۰ برگزاری انتخابات در استان زنجان برای عوامل اجرایی، نظارت، محافظان شعبه، نمایندگان نامزد‌ها و رای دهندگان با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان و فرمانداران سناریو نویسی شده است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای قبل، حین و تا پایان شمارش آراء انجام شده است.

صفری با اشاره به افزایش اقلام مورد نیاز انتخابات، حذف استامپ و خط کشی نقاط پر رفت و آمد برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، افزود: همه موارد به فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده است.

او ادامه داد: در انتخابات شورا نامزد‌ها باید از تبلیغات فیزیکی خودداری کرده و تبلیغات خود را در فضای مجازی انجام دهند، اما برای انتخابات ریاست جمهوری اماکنی در همه نقاط شهری پیش‌بینی شده است و در صورت درخواست سخنرانی کاندیدا‌ها در مکان‌های باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.