با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صورت گرفت؛

آغاز رسمی فعالیت خانه خلاق و نوآوری تولید محتوای دیجیتال نیتک در مشهد

خانه خلاق و نوآوری تولید محتوای دیجیتال «نیتک» امروز در مشهد با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و استاندار خراسان رضوی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،خانه خلاق در بزرگترین پارک فناوری مشهد از ابتدای امسال فعالیت خود را آغاز کرده است و با ایجاد مجموعه هشتگانه استودیو‌های صدا، تصویر و تجهیز و استقرار تیم‌های نوآور و خلاق در زمینه تولید محتوای دیجیتال در این مرکز، زمینه تولید محتوای هدفمند به‌ویژه محصولات صادراتی به کشور‌های همسایه را فراهم خواهد کرد.

حمیدرضا بحرینی مدیر خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از این مجموعه گفت: این مرکز زیست بوم تولید و عرضه محتوای چندرسانه‌ای است که با ترکیب حوزه‌های رسانه تلکام و سرویس‌های دیجیتال به دنبال تعریف رویه‌های هوشمند و بدیع در کسب وکار‌های نوآورانه است.

او افزود: آکادمی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک بازوی برنامه‌های آموزشی مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک است که بسیاری از مهارت‌های نرم، کسب و کار، فنی و ... را به عموم افراد ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید



مدیر خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک ادامه داد: خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در دوره توانمندسازی با منتورینگ تخصصی، در اختیار گذاشتن فضای استودیویی و فضای کار اشتراکی توسعه محصول و هماهنگی با سرمایه گذار از استارتاپ‌ها حمایت می‌کند.

بحرینی بیان کرد: خدمات استودیویی نیتک به عنوان مرکز پیشرو چهار استودیوی تصویری به مساحت یک هزار مترمربع شامل بزرگترین استودیو شرق کشور و استودیو‌های صوتی به مساحت ۲۰۰ مترمربع و فضای کار اشتراکی به مساحت دو هزار متر مربع را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

او با بیان اینکه مجموعه نیتک در نظر دارد دانش، توصیه و منابعی که در اختیار دارد را به افراد دیگر به اشتراک بگذارد، تصریح کرد: نیتک برای سهولت کار هر چه بیشتر تیم‌های مورد حمایت خود به ارائه زیرساخت‌های مهمی همچون فضای اشتراکی با امکانات میز اختصاصی، منتورینگ تخصصی، اینترنت، اتاق جلسات و ... پرداخته است.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار