حواشی داغ امروز بهارستان؛

از خشم تا هیاهوی نطق تند نمایندهِ داوطلب ریاست جمهوری در پارلمان/ نمایندگان به پزشکیان چه پاسخی دادند؟

نطق میان دستور پزشکیان نماینده تبریز و داوطلب احراز صلاحیت نشده انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با واکنش نمایندگان پارلمان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی دومین ناطق میان دستور بود. وی که در صفحه شخصی توییتر خود وعده داده بود امروز درباره مسائل مربوط به انتخابات صحبت می‌کند، پشت تریبون آمد و با اشاره به خطبه‌ای از نهج‌البلاغه اظهار کرد: حضرت علی(ع) در نخستین خطبه خود پس از رسیدن به خلافت، می‌فرمایند گردنم را در مقابل حرف‌هایم می‌گذارم و اگر انجام ندادم گردنم را بزنید. امام بزرگ ما در قبال حرف‌هایی که می‌زنند، گردنشان را گرو می‌گذارند. به تبعیت از آن امام بزرگوار در مقابل حرف‌هایی که می‌گویم، گردنم را گرو می‌گذارم؛ اگر یکی از آنها غلط بود، گردنم را بزنید.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در ادامه از شورای نگهبان به دلیل احراز نشدن صلاحیتش تشکر کرد و گفت که «لطف کردند و بار سنگین از دوشم برداشتند. اما خواهش می‌کنم اگر نقصی در کار ماست، به صورت شفاف و علناً به جامعه بگویید.»

پزشکیان اضافه کرد: به عنوان اصلاح طلب با اقتدا به مولا علی و وصیتش هیچ تعصبی به داشتن دنیا و گرفتن از دنیا ندارم و دنبال مال دنیا نبوده ام، نیستم و نخواهم بود. وقتی انسان توانست دنبال دنیا نرود و اگر توانست برای آنچه از دستش رفته تأسف نخورد، می‌تواند یار مظلوم باشد و مقابل ظالم بایستد.

وی گفت: همیشه یار مظلومان بودم و در جبهه آنها زندگی کردم. بنده نه مطب زدم و نه هیچ وقت دنبال پول و قدرت و مقام بوده ام و در جبهه ظالمان و قدرتمندان گام برنداشتم.

پزشکیان اعلام کرد که «شورای نگهبان شاخص‌ها را اعلام کند تا مردم بفهمند اشکال کجاست. برونداد رد صلاحیت‌های اخیر این بود که فقط یک جناح می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری رقابت کند.»

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در نطق میان دستورش آیاتی از قرآن را خواند که بر برقراری عدالت در جامعه از سوی پیامبران تأکید داشت. وی تصریح کرد: ما برای این موضوع مجبوریم اصلاح کنیم. حضرت علی(ع) وقتی مالک را روانه مصر می‌کنند، می‌گویند تو را به سرزمینی می‌فرستم که حاکمان ظالم  و عادلی بودند و پشت سر تو حرف‌هایی خواهند زد که تو پشت سر آنها گفتی.

این نماینده با اشاره به برخی اظهار نظرها درباره میزان مشارکت در انتخابات یادآور شد که «اگر مردم ما را نپذیرند، ما صالحین نیستیم و باید بپذیریم که مردم، بزرگان ما و ما نوکران مردم در عمل باشیم؛ نه اینکه شعار دهیم اگر مردم نیامدند، اشکال ندارد!»

پزشکیان گفت که «رئیس جمهور باید الگوی مردم باشد. در جامعه بی‌عدالتی در سیاست، اقتصاد، قومیت و فرهنگ و در هرجا نگاه می‌کنیم، وجود دارد و این انکارناپذیر است.»

وی به سخنان حضرت علی(ع) درباره مراقبت از هوای نفس و رعایت انصاف پرداخت و تأکید کرد که «در قبال کسانی که دوست داریم و دوست نداریم باید انصاف داشته باشیم.»

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰  که از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های کشور از همه استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان و... برای مشارکت در عرصه‌های مختلفی چون سیاست و... تأکید داشت.

از خشم تا هیاهوی نطق تند نمایندهِ داوطلب ریاست جمهوری در پارلمان/ نمایندگان به پزشکیان چه پاسخی دادند؟

نماینده تبریزی پارلمان دوره یازدهم تصریح کرد که «اگر قرار است گروهی حرف بزنند، اجازه بدهید طرف مقابل هم حرف بزند. اگر قرار است عده ای در قدرت باشند، بگذارید همه باشند. کشور مال همه است مال دسته یا گروه خاصی نیست. مردم پشت سرما حرف‌های خوبی نمی‌زنند.»

اما در ادامه فضای صحن علنی ملتهب شد. در اتفاقات مشابه، گفته‌ها و نطق‌های انتقادی با مخالفت پر سروصدای تعداد زیادی از نمایندگان مجلس یازدهم مواجه شده بود. برخی نمایندگان هم با در دست داشتن کتاب آیین نامه داخلی، درخواست ارائه تذکر آیین نامه‌ای داشتند که هیئت رئیسه از هادی بیگی نژاد نماینده ملایر برای نطق میان دستور بعدی دعوت کرد.


بیشتر بخوانید


نماینده ملایر نطق خود را با کمی تأخیر اما با پاسخی به مسعود پزشکیان آغاز کرد. وی گفت که « آقای پزشکیان از امیرالمؤمنین (ع) و از هوای نفس گفت. من یک جمله راجع تاریخچه اسلام بگویم. روزی امیرالمومنین (ع) رابطی را فرستاد تا با مخالفانش صحبت کند؛ گفت وقتی می‌روی نه از قرآن بلکه از سیره پیغمبر برایشان اتمام حجت کن؛ چون قرآن تعبیرهای مختلفی دارد، اما از سیره عملی پیغمبر صحبت کنی، آن قابل تعبیر نیست و ملاک است.»

بیگی‌نژاد خطاب به پزشکیان اظهار کرد که «حرف و رفتار امام خمینی(ره) ملاک است؛ آیا امروز امام از حرف‌های شما خوشحال می‌شد یا ناراحت؟ امام گفت اگر روزی خواستید ببینید حرفی که می زنید، حق است یا باطل، ببینید دشمن خوشحال می‌شود یا دوست. امروز مؤمنین خوشحال شدند یا دشمنان انقلاب؟»

از خشم تا هیاهوی نطق تند نمایندهِ داوطلب ریاست جمهوری در پارلمان/ نمایندگان به پزشکیان چه پاسخی دادند؟

نماینده ملایر اضافه کرد که «شما که خود مدت‌ها مسئول بودید، آن روزی که مسئول بودید دلتان برای بچه‌های سیستان و بلوچستان نسوخت؟»

این نماینده در ادامه نطق میان دستور خود به کارنامه دولت کنونی پرداخت و نسبت به عملکرد آن انتقاد کرد.

البته این پایان ماجرا نبود؛ وحیدی نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس هم که برای درخواست اولویت دهی به بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان پشت تریبون آمد، زبان به انتقاد از پزشکیان گشود و اظهار کرد که برخی گفته ها از شأن مجلس به دور است.

وحیدی ادامه داد که «اگر هم درباره احراز صلاحیت کاندیداها صحبت می‌کنیم، فرمایش های رهبری فصل الخطاب است و چیزی است که به آن باور داریم. نمی‌توان یؤمنون ببعض و یکفرون ببعض باشیم.»

این نماینده برخی گفته‌ها را نشان از نفاق درونی دانست و غیرمستقیم به پزشکیان گفت «طرف مقابل چند دوره وزیر بوده و مسئولیت داشته نباید حالا دم از اقلیت ها بزند.»

وحیدی تأکید کرد که «ما همان اقلیت ها هستیم. نتیجه چه شد؟ مردم پشت سر عملکردمان حرف میزنند. با این عمل کردی که از خودتان نشان دادید، طلبکار هستید. از قرآن و نهج‌البلاغه صحبت کردن به معنای كلمة حقّ يراد بها باطل و برداشت باطل نباشد.»

در حالی که نایب رئیس کمیسیون آموزش در فرصت خود برای دستور دیگری به اظهار نظر درباره نطق پزشکیان استفاده می کرد، علی نیکزاد نایب رئیس نخست پارلمان تذکر داد تا در دستور صحبت کند.

ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان هم در نوبت نطق خود نسبت به پزشکیان ساکت ننشست و خطاب به این نماینده تبریزی اظهار کرد که «شما از عدالت شورای نگهبان صحبت کردید؛ حال پاسخ دهید ۳۲ سال شورای نگهبان شما و امثال شما را تأیید کرد و عدالت داشت؛ اما اکنون که شما و برخی از همکارانتان احراز صلاحیت نشده اید، عدالت این شورا مورد سوال قرار دارد؟»

البته گفته های عزیزی به همین جا ختم نشد و در بخشی دیگر از نطقش گفت که «در دولت نهم و دهم مشاور از اهل سنت توسط یکی از مولوی های صاحب نام اهل تسنن انتخاب شد؛ آیا دولت حاضر که ادعای حمایت از برادران اهل سنت دارد، از خودش سوال کرده که چه مسئله ای شد مولوی صاحب مدنی را عزل و یونسی به عنوان مشاور اقلیت ها و اهل سنت منصوب کند؟»

حجت‌الاسلام احد آزادی خواه نماینده  ملایر هم اخطار قانون اساسی داد و در قسمتی از اظهار نظرش، مشابه ابراهیم عزیزی بیان کرد: ۳۲ سال فرصت در اختیار دولت‌های اصلاحات بود که فکری به حال آب سیستان و بلوچستان بکنند اما این سوال مطرح چرا اکنون به یاد آنها افتاده‌اید؟

گزارش از ابراهیم اسدی بیدمشکی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
والا اینها از رو نمیروند خون مردم را کردن توی شیشه سفره هاخالی زندگی ها متلاشی بدلیل فراخوان دولت روحانی مردم طلا ماشین خونشون فروختن وارد بورس شدند
Singapore
سعید
۲۰:۴۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
چرا این دادو بیداد رو تو این ۸ سال نکردید چرا موقعی مردم توی صف همه چیز بودن نکردی چرا موقع بنزین ۳۰۰۰ تومنی نکردی. حالا دم از عدالت علوی میزنی. الله اکبر ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
۳۲ سال برای به چپاول بردن مملکت توسط شما اصلاح طلبان بس است ‌..دست از سر مملکت اسلامی ایران بردارید و با اقازاده ها به اروپا سفر کنید که عشقتون اونجاست نه مردم بیچاره ..خجالت هم خوب چیزیه ...خجالت بکشید از خون شهیدان ...
-
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
اینها مشاور چه اهل سنت ویا اهل تشیع نمی خواهند . صرفا بله قربان گو می خواهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
این آقا مگه الان تو مجلس نیست چطور تائید صلاحیت شده جالبه آقای زاکانی برای مجلس رد صلاحیت میشه برای رئیس جمهوری تائید اقای پزشکیان برای مجلس تائید و برای رئیس جمهوری رد صلاحیت خنده دار نیست مهندسی انتخابات یعنی این که افرادی رو بزاری بغل رئیسی که همه هم پیاله های خودشن اینا با کی میخوان مناظره کنن ؟ چرا فکر میکنید مردم نمیفهمن؟
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۲۳:۲۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
هشت ساله شما اصلاح طلبان کشور را نابود کردید.
فقط زودتر برید؛ برای رفتن این دولت و رفقای شما لحظه شماری میکنیم
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
حرف های پزشکیان در مورر شخص خودش صادق نیست اما این هم درست نیست که شورای نگهبان یکجوری کاندیدارو غربال کرده که رسما دیگه فرقی نمی کنه به کی رای بدی. در واقع رای ها رو به سمتی که خودش دلش می خواد هدایت کرده
Netherlands
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
بلا ایشون مطب نزده ولی هیچ وقت به دانشگاه نرفته و علاوه بر اینکه از مجلس پول گرفته حقوق استادیش رو هم کامل دریافت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
فقط خدا این اصطلاح طلبهارو می‌شناسه.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
عجب قومی هستند این اصلاح طلبها به بنی اسراییل گفتند زکی .هر کاری می کنند و می کنی یه بهونه میارند .به وضعیت مملکت گند می زنند می گن ما اختیاری نداریم .کنارشون می کنند میگن همه ی اختیارات را از ما گرفتند تا نتوانیم خدمت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
درود بر باقرخان اذری یاشاسین اذربایجان درود برپرشکیان مومن متعهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
این مملکت فقط تهران اصفهان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
پارلمان!!! فارسی را پاس بداریم
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۲۱:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
مجلس واژهء «تازی» است و همان «پارلمان» بهتر است. زبان پارسی از دستهء زبان های هند و اروپایی است و زبان تازی (عربی) از دستهء زبان های سامی. اگر واژه ای را در پارسی نداشته باشیم یا دور از دریافت مردم باشد؛ بهتر است از واژگان بیگانهء خانوادهء هند و اروپایی بهره بگیریم تا خانوادهء سامی!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مختاری 291
۱۲:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
در پاسخ به شهروند گمنام:
مگر می شود در یک زبانی، واژه ای برای دورهمی و مشورت کردن وجود نداشته باشد؟!!! ؛ محال است که وجود نداشته باشد؛ مگر ما فارسی زبانان گُنگ و ناتوان هستیم که شما چنین حرفی را می زنی؟! این حرف شما منطقی نیست که بگوییم چون که بعضی از واژه های فارسی با واژه های عربی یکی است پس آن واژه ها از زبان عربی وارد زبان فارسی شده است. گستاخی های شما و نویسندۀ این صفحه، فقط توسط یک هکر درمان می شود؛ چون شما حرف حساب و زبان خوش را نمی فهمید. با شما باید به زبان زور سخن گفت. چندین سال است که به نویسنده های این وب سایت می گویم وقتی که جمله ای را به زبان عربی می نویسید، معنی آن را هم بنویسید و یا وقتی که فیلمی را به زبان غیر فارسی پخش می کنید، یک زیرنویس فارسی به آن اضافه کنید؛ چندین سال است که می گویم به مخاطبین خودتان احترام بگذارید اما گوش شنوا ندارید؛ فقط یک هکر می تواند به گستاخی های شما پاسخ بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۰۹:۰۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
به مختاری:
در پارسی واژگانی برای مجلس (پارلمان) هست همچون «نشستگه». دیدگاه سران فرهنگستان زبان این است که واژگان زبان تازی (عربی) در پارسی بمانند و به کار روند. بدبختانه دیدگاه فردوسی بزرگ و استاد کزازی امروز در پاسداری زبان پارسی کنونی جایگاهی ندارد. کاش همان اندازه که مردم هنگام خلیج یا خلیج عربی نوشتن و خواندن شاخابهء (خلیج) پارس رگ گردنشان برجسته شد که درست هم بود، برای پالایش زبان پارسی از واژگان تازی دارای برابر پارسی هم رگ گردنشان برجسته می شد!
همچنین با خواندن نوشتار من و شما روشن است چه کسی گستاخی می کند! کسی که از گرامی داشتن دیگران دم می زند سخن از «رخنه و رخنه گری» نمی کند!
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ
۲۳:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ما که نفهمیدیم که در این مملکت کدام مسئول و یاکدام دولت راست میگویند ولی حداقل فهمیدیم که اکثرا دروغ زیاد میگویند
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل نوغانچی صالح
۲۳:۴۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
هر سخنرانی که در مجلس حرف میزند اگر مخالفین اعتراض زیاد کردنند بداند که به هدف زده خیالش راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
۸ سال حرف زدین بسه یه کم استراحت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
یه دوست اصلاح طلب دارم هر وقت کم میاره موعظه میکنه
Netherlands
حسین
۲۳:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
من خودم ترکم ولی بنظرم بخاطر این موضوع که اقای پزشکیان هر چند وقت یه جا میشینه و میگه بی عدالتی قومیتی داریم، باید بازخواست بشه و مشخص بشه چرا حرفهای جدایی طلبان بخاطر اختلاف قومیتی بین مردم ایران رو تکرار میکنه، اگه جایی بی عدالتی هست باید سیستم قضا ورود کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
اشتباهی منفی دادم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دعوا چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
پزشکیان آدم درستیه حرف دل مردم رو زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
مثبت رو هرچی زدم نگرفت تا منفی زدم سریع گرفت!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۲۲:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اگر به گردن زدن باشد که گردن های بسیاری باید زده شود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
درود بر جناب پزشکیان
Germany
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
برآیند 32 سال ریاست اصلاح طلبان نشون می ده که این جماعت فقط حرف قشنگ می زنند ،
خجالت نمی کشید باز مردم به احمدی نژادی که 4 سال کار کرد 4 سال نه بد نمی گن که 4 سال چرا مثل 4 سال اول نبودی چون هرکیو دیدن همون 4 سال هم خوب نبود توی اصلاح طلبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اگه نماینده مردمی در باره حل مشکل مردم حرف بزن نه گله مندی و شکایت شخصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
کار شورای نگهبان کاملا در جهت منافع ملی بوده است اگر همین آقای پزشکیان را تایید می کردند ، می آمدند به جای ارائه برنامه غوغا درست می کردند و همه چیز را به تحریم و fatf مربوط می کردند و جامعه را به حاشیه می بردند این فرد اگر صادق بود در مجلس دهم ، بر علیه آقای روحانی این طوری حرف می زد ، زمانی که در سال 98 بنزین گران شد این آقا و امسال او چه کردند ، اینها مردم برایشان مهم نیست ، فقط دنبال منافع جناح شأن هستند ، نیروهای انقلابی آنقدر جواب این آدم ها را نداده اند، که هر زمان بخواهند به آنها این حرفها را می زنند ، شورای نگهبان حق داشته آدمی مثل شما را رد کند ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
امام خمینی فرمودند کسانی که با تصمیمات شورای نگهبان مخالفند مفسد فی الارض هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
کجا گفته اینو اتهام مفسد فی الارض میدونی کجا باید استفاده بشه خنگ خدا اصلا معنی این کلمه رو میدونی چرا هر چی چرت و پرت به ذهنت میاد میگی در ثانی امام خمینی حرفهای دیگه ایی هم زده اونا رو هم بگو یا الان منفعت شما تو این جمله نهفته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
باشه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
مردم چی حساب کردن امثال پزشکیان
مردم احساسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
حاجی این که عصبانیت نداره اینقدر سمت برای شما هست که نگو مثل وزیر نفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
پژشکیان ساده زیست ترین مسول ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
اقوام ایرانی=ایران
۲۰:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
پزشکیان گفت که «رئیس جمهور باید الگوی مردم باشد. در جامعه بی‌عدالتی در سیاست، اقتصاد، قومیت و فرهنگ و در هرجا نگاه می‌کنیم، وجود دارد و این انکارناپذیر است.» آقای پزشکیان این سخن خود شما در مجلس میباشد سئوالی پیش میآید شما آیا مصاحبه چند روز پیش خودتان را بیاد دارید که در جواب سئوال خبرنگار چگونه برافروخته شدی با چه لحن سخیفی با خبرنگار برخورد کردید و جلسه را ترک کردید حالا این جلسه خبری بود اگر رئیس جمهور شده بودید با اقوام ایرانی چگونه برخورد میکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
علت رد صلاحیت اینها بخاطر این است که سالها برای مدیریت در پستهای مختلف فقط دروغ گفتند سال 68تا 96 شعارهای انتخاباتیشان و صحبتهایی که می کردند را بررسی کنید می بینید از حرف تا عمل فاصله زیاد است .مثلاً جهانگیری ، روحانی و.... برای رای آوردن سر 24 میلیون را کلاه گذاشتند آخرش هم مردم پشیمان شدند . حالا یک چهار سال به یک فرد انقلابی اطمینان کنیم ببینیم چند مرده حلاجه، فکر کنم بد نمی شود . هرجا در این کشور مشکلی عمده بوده با کمک مردم و افراد انقلابی حل شده مثل زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
همه در انتقاد، ید طولا دارند حتی آنهایی که بی عرضگی شان به اثبات رسیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سالها وزیر و وکیل بودید برای مردم چه کردید وقتی خودتان دردتان گرفت صدایتان بلند شد ولی در این همه سال برای مردم چه کردید آقای پزشکیان؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
تواین هشت سال میشه بگید به کدوم حرف امام علی عمل کردین آقای نماینده جزدشمن شاد کردن آیا کار دیگری هم کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
باز سرقدرت دعوا شد لطفا به فکر مردم باشین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اگر کسی بخواد خدمت کنه در همه حال می تونه همونطور که شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز ما بدون اینکه دیده بشه یا خودش رو نشون بده یا توقعی داشته باشه دائماً در حال خدمت به مظلومان بود.
United States of America
میلاد
۲۰:۱۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
جناب پزشکیان مجلس جای گله مندی خود سانسور کردن نیست مجلس جای برنامه ریزی داشته ها ونداشته های کشور هست اگه مشکل نداشتی شورای نگهبان که پدر کشتگی با شما نداشت پس وقت نمایندگان تلف نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
جناب پژشکیان وقت مجلس باید برای مسائل مردم گرفته شود نه مسائل شخصی!!!
شما که به امام علی اقدا کردید باید بدانید که مولا چقدر نسبت به بیت المال حساس بودند
مسائل شخصیتون را خارج از وقت مجلس پیگیری کنید
حالا راجع عملکردتان هم که کارنامه مشخصه!!
Switzerland
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آقایان نماینده ، چه اصلاح طلب و چه اصول گرا ، دست شما برای مردم رو شده و دیگه حناتون رنگی نداره ، همه شما مثل هم هستید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
مشخص نیست چرا تو این مملکت هر شخصی را گفتند ۴ صباحی خدمتی کن میره تو توهم که حتماً باید رییس جمهور باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
کشور را به بهانه برجام ۸ساله خواباندین و تبدیل به یک مخروبه کردین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
این قدرت لعنتی چیه همه حاضرن خودشونو بکشن...
خجالت بکش آقای پزشکیان
یکم به فکر آخرتت باش
خدایا خودت کمک کن به مردم مظلوم.
ای کاش سعید محمد تائید میشد
ولی حالا هم رای من آقای رئیسی هست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
تا جایی که من تحقیق کردم به جز سران قوا بقیه اگر بخوان کاندید بشن باید از شغل قبلی استعفا بدن!!!! اگر کسی جوابی داره با ذکر سند جواب بدن لطفا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ملاک ما قانون است و شواری نگهبان یکی از مصادیقش ، همانطور که امام خمینی (ره) در حمایت از شواری نگهبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
وزیر اصلاح طلب تان شریعتمداری ( وزیر کار و تعاون ) نتوانست حق بازنشسته را بعد از سالها ادعا ، بدهد بعد با کمال پُر رویی آمد برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام کرد . امثال شما فقط ادعا دارید . هشت سال در دولت تدبیر و امید بودید حق بازتشسته را ندادید در پایان دولت آمدید کمی به حقوقشان اضافه کردید که بار مالی برای دولتتان نداشته باشد . کارگر در بعضی جاها دارد ماهی دو میلیون حقوق می گیرد خودتان هم به این امر اعتراف کردید .ولی هیچ کاری انجام ندادید .در بیشتر شرکتهای دولتی کارمندان با مدرک لیسانس و بالاتر نیروی شرکتی هستند بدون هیچ امنیت شغلی .
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۹:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
جنگ زرگری میدونید چیه؟؟؟ باسه کسی که توجامعه داره زندگی میکنه همه این حرفا پوچه. مردم قدرت زنده موندن ندارن چه برسه زندگی کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
به جای هوار زدن به فکر مردمت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سیستان و بلوچستان را بیخیال شید چون هیچ خیری از شما اصولگرا و اصلاح طلب ندیده.اولین مضلومیت سیستان و بلوچستان این است سران کشور به فکر آباد کردن استان هستن فقط در حد شعار نه درعمل ،فقط موقع انتخابات به فکر فکر سیستان و بلوچستان میفتن و بعد پیروزی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
چقدر زود دیر شد آقای پزشکیان گفتی ولی حالا چرا چن سال در مجلس و مدیریتها چرا فریاد نزدی چرا .چرا نگفتی دلت برای ملت نسوخت ‌‌‌ در زاهدان شاهد خانواده ای بودم که فرش خانه اش فقط چند تکه پارچه به هم دوخته بود....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
حالا بگین ببینیم برا چی رد صلاحیت شدین؟!شاید برا نمایندگی دور بعد مردم بیشتر بشناسنتون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اشتباهی منفی دادم.
Korea (Republic of)
عباس
۱۸:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
مجلسه یا منبر مسجده . هرکس حرفی داره بزنه ، امیرامومنین این وسط چه نقشی داشت ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
طرف حقش ضایع شد اعتراض کرد اشکال داره
Iran (Islamic Republic of)
Kh.d
۱۸:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
بسمه تعالی حضرت علی(ع) بعد از غصب خلافتش سکوت کرد و مثل تو رفتار نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
حضرت علی گفت اگر یکی باشه که از من بتونه خلافت بکنه میرم کنار. تو این چهل سال هر کس یه پستی داره خودش را اصلح میدونه و از پستش کنار نمیره.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۶:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
حضرت علی سکوت کرد چون یار یاوری نداشت وگرنه اگه یاری داشت جهاد می کرد با غصب کنندگان خلافتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای پزشکیان. هشت ساله که شما. در قدرتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
نمایندگانی که نتونستن جلوی چهار تا سر دفتر دفترخانه های ثبت اسناد وایستند و یه قانون ثبت سند ماشین رو که در تمام دنیا به دست پلیس انجام می شه رو تکلیفش رو روشن کنند -می خوان در کسوت رئیس جمهوری چه کار کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای پزشکیان مجلس جای کار شخصی نیست وقت نمایندگان و برقی که داره مصرف میشه بیت الماله این رو از مولا علی یاد نگرفتی و ادعای پیرویش میکنی .
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۲:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای پزشکیان نمایندگی هم برای جنابعالی زیاد است
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما گفتید در حال حاضر. هم از روحانی حمایت میکنی و دولت روحانی را قبول داری ملت ایران از این وضعیت. متنفرند. خودتو زحمت ننداز. اموال چی داری از کجا آوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
هه حالا از نمایندگان مجلس و مردمی که نظر میذارن همه اصولگرا شدن، اون 32 سال کیا بودن به اصلاحات رای دادن؟ لابد موجودات فضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
این دوجناح اصلاح طلب و اصواگرا معیشت مردم رابه این روز انداختن از هردوجناح هم ریس جمهور داشتیم که اخروعاقبتش هردو فقط شده تورم گرانی .اگر غیر از این دوجناح فردی بیاد ریس جمهور بشه من رای میدم .یکی مثل اقای سعید محمد که از هیچ جناحی نبود ولی افسوس وصد افسوس که ..................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
فقط رئیسی و بعد جلیلی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
خوده سعید محمد میگه ما تماما از رییسی حمایت میکنیم شما اگر رایت سعید محمد بود الان باید از رییسی حمایت کنی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۳۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
جالب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای پزشکیان آیا خبر دارید در مدت 24 سال دولت کارگزاران و اصلاح طلبان چه مقدار فاصله طبقاتی در کشور ایجاد شده؟ راستی چرا برای به وجود آوردن این فاصله طبقاتی که در نتیجه مستقیم مدیریت 24 ساله همفکران شما است اعتراض نمی کنید؟ آقای پزشکیان از مولای متقیان، امیر مؤمنان حضرت علی علیه السلام چند جمله ای را بیان کردید. راستی اطلاع دارید زندگی امام علی علیه السلام چگونه بود؟ همانند شاهان مال اندوز زندگی می کرد یا مانند فقرا؟ هیچ می دانید همفکران شما در نتیجه مدیریت 24 ساله دولت چه ثروت های هنگف و بیشماری را برای خود جمع آوری نموده اند؟ آقای پزشکیان به قول سعدی شیرازی؛ سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی به عمل کار برآید به سخندانی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
امام علی علیه السلام سخنان گهربار زیاد دارن، برای مملکت داری اول اونار یاد بگیر برادر، که بفهمید حق ضعیف چقدر ضایع شده
Iran (Islamic Republic of)
قلی خان
۱۸:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
در تناقض حرف های دکتر پزشکیان همین را بس که از سیره عملی امام راحل حرف میزند و شورای نگهبان را به باد انتقاد مییرد هر کجا قانون بر میل شما بود میپذیرید و آنجا که بر خلاف شما ست آسمان را به زمین میاورید و ار امیرالمومنین صلوات الله علیه شاهد مثال میاورید

در رد صلاحیت شما همین را بس که گفتید ار برگردید به سال 92 و 96 باز هم به حسن روحانی رای میدهید این یعنی عملکرد افتضاح ایشون را قبول دارید ولی الان دم از عدالت میزنید

در عدالت شما همین را بس که برای خودتان حقوق چندین میلیونی را قانونی میکنید و برای کارگر که روزی 12 ساعت کار کند به گفته خودتان یک دهم شما باید بگیریدد اف بر شما اف بر شما

{شما قانون را قبول ندارید ....... قانون شما را قبول ندارد}
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۱۷:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
یه فکری برای حضور پرشور مردم در انتخابات کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
رقابت درون جناحیه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
باز هم دعواهای بی فایده و فرساینده روح و روان مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اقای بزشکیان ..... بخور بخور تمام شد .
Iran (Islamic Republic of)
ح-شمسي
۱۷:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
قيمت ها هر روز بالا ميرود، معيشت مردم دچار مشكل شده و اقتصاد كشور درگير فروپاشي. رانت، فساد، دزدي، ... بيداد ميكند، آنوقت اين نمايندگان برسر پوچ دعوا ميكنند. واي بر اين كشور با اين دولت، مسئولين و نماينده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
این شخص که منت مطب نزدن به بهانه خدمت را بر سر مردم می گذارد،برای ما مردم شهری که به اصطلاح نماینده ماست، یک سایه نامریی است که فقط در زمانهای نزدیک انتخابات و در نزد صاحبان پول و قدرت نمایان می شود. شکر خدا که برای ریاست جمهوری احراز صلاحیت نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
پس چرا هی بهش رای میدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
اقا پزشکیان اگر رای نداشتی قطعا تایید میشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دورود بر محمود کبیر نخبه ترین مسئول ایرانی و مردمی ترین مسئول
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۰:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام. همومن محمود کبیر که بگم بگم را مد کرد،تو پرونده اش موارد واضح و متعددی هست که باید بگه بگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
خداییش تو این مملکت کسی اصلح و خداترس تر و مردمی تر، ساده زیست تر و حق گوتر از پزشکیان نداریم. تمام پیشرفت های امروز پزشکی مدیون ایشونه. هیچ مریضی رو به خاطر بی پولی رد نکرده و هیچ وقت از حقوق نجومی همکاراش حمایت نکرده. یه زندگی ساده داره و ریالی حرام قاطی اموالش نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اینا که میگی درست حتما درسته. ول بنده شک دارم .. اگر ایشان معتقد به امام و پیشوای ماعلی(ع) هستند. ،،، با خود بگویند. ۳۰ سال ما بودیم. حالا بذار یک تحولی بشه
اینهمه گرانی و .....فاصله طبقاتی از کجا امد... شاید. زندگی برای مردم اسان شود .. ضمنا. حرفهای تفرقه امیز و تحریک امیز نزنید. ... بگذارید. ملت ایران. روزهای
خوبی را هم ببیند ... بستان نیست. ، کجای قانون نوشته شده. یک شخص باید. سالها در مصدر امور باشد ... بس کنید. و به قانون احترام بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
خودش میگه مطب نداره چطور میگی یه نفر رو از مطبش رد نکرده. تازه چطور ""تمام پیشرفت های امروز پزشکی" مدیون ایشونه ؟ مگه این کیه؟ و از کجا حساب اموال و زندگی شاهانه ایشون رو داری که میگی "ریالی حرام قاطی اموالش نیست"
Iran (Islamic Republic of)
شاکری
۲۲:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
از کجا میدونی
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۲۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
آفرین. احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما اصلاح طلبان اگر کاری از دستتون برمیومد تو این هشت سال کذایی انجام میدادید ..دروغگوها
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۹:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ی نمونه از کارهای خوب اصولگرایان هم بگو بیزحمت، 43سال از انقلاب گذشته، روزبه روز عرصه بر ملت تنگترشده، گرانی وتورم کمر ملت رو شکسته، اختلاس و فساد بیداد میکنه ،نه دولت ونه مجلس اصلاحات و نه دولت ونه مجلس اصولگرایان به غیر از دعواهای سیاسی هیچ قدمی برای مردم بر نداشتن، اونوقت هر کدومش نیاد اون یکی رو میکوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما اصلاح طلبان اگر کاری از دستتون برمیومد تو این هشت سال کذایی انجام میدادید ..دروغگوها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
درودبرپزشکیان آزادیخواه .پزشک متعهدودلسوزمردم.حرف حق تلخ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
چه خنده دار،دل سوز!!!!!!!!!!!
ای کاش بیشتر می شناختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
معلومی خدا رو شکر شما از اینا زخم نخوردی .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۰۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
خخخخخ فک کنم خود پزشکیانه کامنت گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دمتون گرم ولی کاش با اون پزشکیان برخورد قانونی هم میکردید که یکی از عوامل اصلی تثبیت برجام در 20 دقیقه معروف بود
United States of America
ظاهر خان
۱۷:۲۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اقا پزشکیان راست گفته دروغش کجا بوده؟ ایراد حرفش کجا بوده؟. در مورد برجام هم که می گی همین گزارش رو یکبار دیگه بخوون. بیگی نژاد از قول امام چی گفت؟ گفت هر کار می کنید ببینید دشمن ناراحت میشه یا خوشحال. بعد برجام مگر از اسرائیل ناراحت تر هم داشتیم؟ مگر اسرائیل دشمن نیس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اسرائیل. حرامی را هنوز نشناختید. ،، با برجاام مخالف است که. ترور و کشتار خودش را توجیح کند. .. بعنی مسولسن چندین ساله نمیدانند اسراییل کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
درود به اقای پزشکیان حرف حق تلخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
حرف پزشکیان حق نبود جوابی که بهش دادن حق بود ولی خداییش ای کاش شورای نگهبان آبروداری روکناربگذاره و پته‌ی همه رو بریزه روی آب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اینا خوب بلدند با حرف سر مردم رو شیره بمالند شماها که سرتون اومده چرا گول امثال پزشکیان رو میخورید . برای اینا قانون وقتی خوبه که به نفع خودشون باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
احسنت به این نمایندگان که سکوت نکردن تا هر کی جرات یاوه گویی به خودش بده
Iran (Islamic Republic of)
شیراز
۱۷:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اشتباه منفی دادم ببخشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
قربونت خدا ببخشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اگر جناب پزشکیان تایید شده بود از شورای نگهبان انتقاد می کرد
خنده دار است،تایید نشدی ،قانون را بپذیر ، و خودت را بیشتر حقیر نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
قانون هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دم مجلس انقلابی گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ماکه بکاندیدها دسترسی نداریم امکانش هم نیست که بتوانیم سئوال کنیم سوال اول چقدر منابع ایران رامیشناسید. سوال 2 مدارهای توسعه نیافته راشرح دهید اگر بتوانید باین دومورد پاسخ دهید! آنگاه دربستر ریاست موافق خواهید سد¡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
۴*۸=۳۲ سال کشور دست حزب شما اداره شد حالا بسه دیگه بگذارید تا دیگران هم کار کنند و مردم انتخاب کنند تا حالا که این منصب دست شما بود یاد سخنان حضرت علی نبودید همی بسمت شما نبود به زمین و آسمان گله مندید کمی صبور باشید وبه آنچه که گفتید عمل کنید خدا را شکر که مسئولیت به شما ندادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
منظورت اینه اینا برن کنار جلادا و خلخالی ها بیان وسط؟
United States of America
M
۱۶:۳۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ناشناس ۱۶:۲۰ از آلبانی چه خبر؟هواخوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
به کوری چشم دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
۸سال دولت سازندگی ۸سال اصلاحات ۸سال تدبیروامیدبخوانیدبی تدبیری وناامیدی همیشه هم مانتوانستیم بین شعارهای بی اساس وپوچ وحرفهای واقعی تشخیص درست بدهیم شعارسایه جنگ ربناشجریان دلار۵تومانی و...ماترسیدیم وشماازترس مارای گرفتیدخداازمادرگذردوشماراکه هنوزدنبال برجام تان هستیدرسوای تاریخ بنماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
این دلیل نمیشه که هر کی قانون رو به نفع خودش ندید اون رو بذاره کنار . آقای پزشکیان کم ندیدیم که این دولت چقدر قانون رو زیر پا گذاشت و بقیه با اون مدارا کردند . باید همون دفعه اول جلوی اون میایستادند که امثال شماها هم بدونید توی کشور همه در مقابل قانون مساوی هستند . به رای شورای نگهبان اعتراض داری خوب برو مدارکت رو ببر و مشکلت رو حل کن . مگه مجلس محل کار شخصیه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
یعنی احمدی نژاد هم اصلاح طلب بود ؟؟!!!
آخرین اخبار