جریمه ۳۵۷ میلیون تومانی واحد متخلف فروش دخانیات در خرم‌آباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک واحد متخلف عرضه دخانیات در خرم‌آباد به دلیل قاچاق و صادر نکردن فاکتور، ۳۵۷ میلیون تومان جریمه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حمید القاصی مهر،مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان اعلام کرد: با گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت خرم آباد مبنی بر فروش کالا‌های دخانی خلاف بر ضوابط تعیینی دولت، به صورت قاچاق، عدم صدور فاکتور در خصوص توزیع سیگار، ثبت نکردن محصولات دریافتی در سامانه فروش و شکایات مکرر مردمی، پرونده تخلفاتی این واحد تشکیل و به شعبه چهارم بدوی ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شد.

وی با تاکید بر جدیت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان افزود: شعبه با توجه به محتویات پرونده و عدم ارائه مدارک قانونی، اتهام وارده را محرز دانست و متهم را به پرداخت مبلغ ۳۵۷ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

القاصی مهر اظهار کرد: رای صادره توسط شعبه تجدید نظر تایید و توسط اجرای احکام وصول و اجرا شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: ۱۵ هزار و ۲۴۲ فقره پرونده پارسال در این مرجع بررسی و منجر به صدور رای محکومیت برای متخلفان شد.

القاصی مهر بیان کرد: سال گذشته حدود ۲ هزار بازرسی توسط ۲ هزار تیم نظارتی در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو در استان انجام شده است.

القاصی مهر ادامه داد: بر این اساس در حوزه کالا و خدمات بیش از ۵۵ میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان، حوزه قاچاق کالا و ارز بیش از ۲۴۲ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان و در حوزه بهداشت ۱۶۷ میلیون تومان رای محکومیت صادر شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.