نظامیان اشغالگر یک فرمانده جهاد اسلامی را بازداشت کردند

رسانه‌های محلی فلسطین اعلام کردند نظامیان اشغالگر یک فرمانده جنبش جهاد اسلامی این کشور را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، نظامیان اشغالگر «الشیخ خضر عدنان» ۴۳ ساله را که یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین است، در منطقه «حاجز» واقع در شمال غرب «نابلس» بازداشت کردند.

همسر الشیخ خضر عدنان به سایت «القدس» اطلاع داد نظامیان اشغالگر ماشین شخصی شیخ را وقتی از مراسم تشییع پیکر نیرو‌های مقاومت از نابلس و در نزدیکی پایگاه نظامی «شاقی شمرون» باز می‌گشت متوقف و او را بازداشت کردند.

«ام عبدالرحمن»، همسر الشیخ خضر عدنان بیان کرد تاکنون از محل بازداشت همسرش اطلاعی نیافته است.

الشیخ خضر عدنان بار‌ها به بازداشت‌های اداری رژیم صهیونیستی اعتراض کرده بود و به دفعات نیز به دست نظامیان این رژیم بازداشت شده بود، بار آخر یک سال‌ونیم پیش بود که او بعد از ۵۸ روز اعتصاب غذا از زندان آزاد شد و خانواده‌اش این را سومین پیروزی الشیخ خضر عدنان می‌دانستند.

روز گذشته نیز نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی یک نویسنده فلسطینی را به دلیل انتخاب نام «سیف القدس» (به معنی شمشیر قدس) برای فرزندش بازداشت کردند. شب گذشته نیز نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی در اقدامی وحشیانه یک جوان در محله الشیخ جراح را بازداشت کردند. همچنین نظامیان صهیونیست برای سرکوب فلسطینیان اعلام کردند ۵ هزار نیروی پلیس استخدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار