معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

آمار مرگ و میر کرونا در خراسان رضوی به نصف رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همگام با کاهش آمار مبتلایان به کرونا در موج چهارم ، آمار مرگ و میر‌های ناشی از کرونا در استان خراسان رضوی به نصف رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر مهدی قلیان اول  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز شنبه در نشست خبری ستاد استانی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در خراسان رضوی در موج چهارم به ۳۰ نفر در روز افزایش یافته بود که اکنون این رقم به حدود ۱۵ نفر در روز کاهش یافته است.

وی با اشاره به روند نزولی شیوع کرونا در خراسان رضوی، شیب کاهشی آن را کند خواند و افزود: هم اکنون میزان بستری روزانه کرونا در استان و کل بستری شدگان و تعداد مبتلایان در حوزه سرپایی کاهش چشمگیری یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: شمار بستری شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی دیروز ۲۴۰ نفر بود و تعداد کل بستری شدگان ۹۰۷ نفر گزارش شده است که همچنان روند کاهشی خود را طی می‌کند.

دکتر قلیان ادامه داد: ۲۴۵ نفر از این تعداد بیمار کرونایی بدحال هستند که در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی خراسان رضوی دوره درمان را می‌گذرانند.

انتهای پیام/ ف.غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.