سردار قاآنی:

مجاهدان اسلامی فلسطین بیشترین موشک‌ها را به تل‌آویو زدند / صهیونیست‌ها بدون تردید باید به زودی فلسطین را ترک کنند

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مجاهدان فلسطینی بیشترین موشک را به تل‌آویو زدند که پوچ بودن سامانه‌های دفاعی صهیونیست‌ها را نشان داد و در این بین شهید حجازی در پر کردن دست مقاومت تلاش زیادی کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،   سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز شنبه ٨ خرداد ماه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار «سید محمد حجازی» که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار کرد: وقتی شخصیت شهید حجازی را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که از قبل از انقلاب در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی قرار داشته و بعد از انقلاب هم با حضور در دوران دفاع مقدس فعالیتی مستمر دارد که نشان می‌دهد شهید حجازی مرد میدان مبارزه بوده است.

وی افزود: شهید حجازی حدود ۱۰ سال فرمانده نیروی مقاومت بسیج بوده و در این اواخر هم در عرصه بین‌المللی مقاومت حضور داشت که باعث شد شتاب مجاهدان ما در عرصه مقاومت سرعت بیشتری بگیرد؛ لذا وقتی اسرائیل با تمام توان حمله می‌کند، مجاهدان فلسطینی در مقابل آن‌ها با اقتدار می‌جنگند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: رژیم صهیونیستی وقتی می‌خواهد به مردم خودش اطمینان دهد، صحبت از گنبد آهنین و فلاخن داود می‌کند، اما مجاهدان فلسطینی بیشترین موشک را به تل‌آویو زدند که پوچ بودن اطمینان‌هایی که می‌دادند را نشان داد و در این بین شهید حجازی در پر کردن دست مقاومت تلاش زیادی کرد که نتیجه تلاش‌های وی در چنین زمان‌هایی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: پیام مقاومت به فرزندان فلسطین این است که از حالا باید برای اداره کل سرزمین فلسطین برنامه ریزی کنید. رژیم صهیونیستی بدون تردید باید به زمانی بیاندیشد که این سرزمین دیگر در اختیار آن‌ها نیست. قبل از اینکه خانه‌هایی که در اروپا و کشور‌های دیگر فروخته و به فلسطین آمده اید، گرانتر شود، به خانه هایتان بازگردید.

سردار قاآنی ادامه داد: در حالی که هنوز چهلم شهید حجازی نگذشته بود، صحنه‌ای در مبارزه با رژیم صهیونیستی به وجود آمد که همه آزادگان جهان خوشحال شدند و این نتیجه‌ی بخشی از تلاش‌هایی است که شهیدان سلیمانی و حجازی انجام دادند.

وی بیان کرد: علی‌رغم آنکه غزه ۱۵ سال است در محاصره و در اوج مظلومیت و تحریم قرار دارد، ولی توانست در روز اول، دو برابر جنگ ۳۳ روزه موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین و مرکز این رژیم پرتاب کند که این نشان از اقتدار جبهه مقاومت دارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: از روز اول اسرائیلی‌ها ملتمسانه تقاضا می‌کردند که فلسطینی‌ها جنگ را متوقف کنند، اما جوانان فلسطینی تا شروط خود را به اسرائیل تحمیل نکردند، آتش‌بس را نپذیرفتند و این باعث شد تا همگان باور کنند که در هر صحنه‌ای، مقاومت جواب می‌دهد.

سردار قاآنی تأکید کرد: امروز بنده عنوان می‌کنم‌ که دیگر گذشت زمانی که اسرائیل می‌خواست با سلاح، فلسطینی‌ها را تسلیم کند؛ زیرا آن‌ها می‌توانند بیش از سه هزار موشک شلیک می‌کنند.

وی گفت: پیام مقاومت به فرزندان فلسطین این است که باید برنامه‌ریزی‌هایشان برای اداره سرزمین‌های فلسطین باشد و صهیونیستی‌ها هم بلاشک ناگزیر هستند برای زمانی که دیگر این سرزمین‌ها در اختیارشان نیست، به سمت کشور‌هایی که از آنجا آمدند، بازگردند؛ پس تا قبل از آنکه خانه‌هایشان را در سایر کشور‌ها به فروش برسانند، باید برای ترک ذلیلانه خاک فلسطین تدبیری کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: فلسطینی‌ها در جنگ اخیر خود با ارتش رژیم صهیونیستی، می‌توانستند تأسیسات زیربنایی زیادی را هدف قرار دهند، اما به دلیل اینکه در آینده نه‌چندان دور، خودشان باید از این تأسیسات استفاده کنند، این کار را نکردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
به برکت پرداخت هزینه موشک‌ها توسط ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سرداردمت گرم.جای حاج قاسم روپرتوان پرکردی.انشااله پیروزی اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام و درود خدا بر شما سربازان حقیقی اسلام، واقعا سپاه قدس برازنده شماست، دست تک تک شما عزیزان را میبوسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
خدا قوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
فدای تک تک شما سربازان دلیر اسلام
که مایه فخر اسلام و مسلمانان هستید
از خدا می خوام حافظ شما باشه
و کاش حاج قاسم زودتر نفس تازه کند و در رکاب مولایمان حضرت صاحب الامر عج الله تعالی فرجه بیایند
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۱:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
با درود؛ ضمن تسلیت چهلمین روز درگذشت و شهادت سید محمد حجازی به خانواه معظمشان و خانواده وزارت دفاع مخصوصا نیروی های قدس ، انشاالله روز به روز افل 25 ساله رژیم کودک کش و پادگان سگ های جهنمی اسرائیل و پیش بینی آقای خامنه ای را بیشتر شاهد خواهیم بود, و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل .... بدرود
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۰۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
مجهز شدن جبهه مقاومت به بالستیک های میان‌برد سدی در برابر نفوذ جبهه غرب است.
خدا قوت سردار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
از خدای مهربونم ممنونم که در مملکتم جای شیرمردان رو با شیر مرد دیگری پر میکند
Iran (Islamic Republic of)
سربازحاج قاسم
۱۰:۴۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سردارم جانم به فدایت افتخار کشور م ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
پایان اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر رژیم سگ صفت اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
درود بر سردار قاآنی عزیزم.
آخرین اخبار