دیدار نمایندگان 1+4 با هیئت آمریکایی در وین

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی گزارش داد که طرف های حاضر در برجام بدون حضور ایران با هیئت آمریکایی در وین دیدار کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی، با انتشار پیامی در توییتر خود از دیدار طرف های حاضر در برجام با هیئت آمریکایی در وین بدون حضور ایران خبر داد.

اولیانوف نوشت: طرف های حاضر در برجام بدون حضور ایران، با هیئت آمریکایی در وین دیدار کردند؛ ما درباره وضعیت کنونی امور مربوط به مذاکرات وین با تأکید ویژه بر جنبه های اجرایی توافقنامه آینده که در مرحله پیشرفته تدوین قرار دارد، تبادل نظر کردیم.

پیش از این اولیانوف با تاکید بر اینکه «طرف‌های حاضر در مذاکرات وین نظرات متفاوتی دارند» تصریح کرده است: «اما همگی برای رسیدن به یک هدف واحد تلاش می‌کنند و آن حصول توافق است. به همین دلیل به دنبال راه‌حلی قابل قبول برای همه هستند.»

نشست کمیسیون مشترک برجام در وین از چند هفته پیش آغاز شده و اکنون پنجمین دور از این نشست در حال برگزاری است.

همزمان با این نشست، مقامات آمریکایی بدون توجه به خروج یکجانبه و بدعهدی این کشور، بازگشت به برجام را منوط به پایبندی کامل ایران می کنند؛ به تازگی آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی ادعایی در مصاحبه با یک رسانه صهیونیستی، از برداشتن گام متقابل در صورت بازگشت ایران به توافق هسته ای خبر داد.

آنتونی بلینکن در مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد: در صورتی که ایران به اجرای توافق ۲۰۱۵ بازگردد، ما نیز چنین خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار