ساماندهی پرنده فروشان همدان

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان گفت: شهرداری همدان برای ساماندهی کسب و کار پرنده فروشی اقدام به ساخت بازارپرندگان کرده است.

مردانی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به ساخت بازار پرندگان اشاره کرد و گفت: شهرداری همدان برای ساماندهی کسب و کار پرنده فروشی، چندسال پیش اقدام به راه اندازی بازارچه موقت پرنده فروشان کرد، اما این مکان با توجه به شمار بالای پرنده فروشی‌ها و به لحاظ وسعت کافی نبود.

او افزود: این وضعیت نسبت به سال‌های قبل بهتر شده، اما با توجه به اینکه از سایر استان‌های کشور هم برای خرید و فروش پرنده به این محل مراجعه می‌کنند، این مکان جوابگو این تعداد جمعیت نیست.

مردانی اظهار داشت: بی توجهی به بهداشت محیط، ازدحام جمعیت و نزدن ماسک، گوشه‌ای از مشکلات بازارچه موقت پرندگان در این روز‌های کرونایی است.

مردانی اضافه کرد: به همین منظور شهرداری همدان ایجاد بازار پرندگان را اولویت اقدامات خود قرار داده و در حال حاضر در حال رایزنی با سرمایه گذار هستیم، این بازار به وسعت ۱۴ هزار مترمربع واقع در روبروی باغ بهشت با مشارکت شهرداری منطقه ۳ در مرحله آماده سازی زمین مد نظر است که طرحی بزرگ و در شأن مردم همدان خواهد بود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
اگراین کاربشه که خیلی عالیه ..اینمراکر پرنده فروشی برای داخل شهر و بازار مناسب نیست و چهره شهر را نا زیبا میکنه در حالی کهاگر جایی متمرکز باشند و فضای مناسبی داشته باشه خود اونجا یه جای تفریحی و سرگزم کننده برای مردم میشه