استاندار خراسان رضوی:

خراسان رضوی آماده برگزاری انتخاباتی پر شور است

استاندار خراسان رضوی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات، گفت: فرمانداران از حمایت کردن یک کاندیدا جدا خودداری کنند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان در همایش فرمانداران استان گفت: در چند ماه گذشته سند جامع امنیت انتخابات را تدوین کردیم و ستاد انتخابات استان موظف شده با هماهنگی‌های لازم دغدغه‌های استان را در حوزه امنیت به صفر برساند.

 او با تاکید بر اینکه مدیران مربوطه در همه ایام به ویژه ایام انتخابات باید برای تهدید‌های حداقلی، تمهیدات حداکثری را در نظر داشته باشند، افزود: باید تهدیدات و آسیب‌های حوزه امنیتی با جدیت بیشتری دنبال شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: حفظ آرامش و امنیت یکی از اولویت‌های شرایط کنونی مدیریت استان است و همه مدیران متولی و فرمانداران باید این مسئله را مد نظر داشته باشند.


بیشتر بخوانید


معتمدیان بیان کرد: باید تلاش کنیم مثل ادوار گذشته انتخاباتی در نهایت امنیت و سلامت کامل برگزار کنیم و تعامل و همکاری حداکثری با هیأت‌های نظارت در چهارچوب قوانین وجود داشته باشد.

او تصریح کرد: مر قانون باید رعایت شود و پذیرفته نیست که سلایق فردی در حوزه‌های مرتبط با انتخابات اعمال شود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: فرمانداران دقت کنند از هر گونه اقدامی که شائبه حمایت از یک کاندیدا را ایجاد می‌کند جلوگیری شود.

انتهای پیام//م‌.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.