عزیزی خادم: به فوتبال ایران ظلم شد/ باقری مدیریت تیم ملی را بر عهده دارد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی اظهار داشت: صحبتی را با ملی‌پوشان انجام دادم. وظیفه داشتیم در جمع ملی‌پوشان حاضر شویم. تمام خواسته‌های سرمربی تیم ملی برآورده شد و ان شا الله فردا تیم به کیش می‌رود و اردوی چند روزه در کیش داریم و بعد از آن به منامه خواهیم رفت و چهار بازی حساس و سرنوشت‌ساز را در پیش داریم.

او افزود: با توجه به انگیزه‌ای که در بچه‌ها دیدم و باوری که به آن رسیده‌اند، امیدوارم به لطف خدا دست پر برگردند و دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنند. از تمام افرادی که به تیم ملی کمک کردند، تشکر می‌کنم.

عزیزی خادم ادامه داد: امیدوارم با تشریک مساعی‏، توانمندانه و قدرتمندانه همه به تیم ملی کمک کنیم. ما در یک برهه سرنوشت‌ساز قرار داریم و امیدوارم این اتفاق مبارک بیفتد و تیم ملی ایران بتواند با دست پر از این مسابقات بیرون بیاید. واقعا به فوتبال ملی ایران ظلم شد و به نوعی ظالمانه میزبانی از ما گرفته و به بحرین داده شد. امروز مجدداً حمایت‌مان را از کادر فنی‏، بازیکنان که از راه دور و لیگ‌های دیگر خودشان را به تیم ملی ملحق کردند، ابراز کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: امروز مراسم معارفه خوررشیدی سرپرست تیم ملی و کریم باقری که از مفاخر و سرمایه‌های فوتبال کشورمان است را برگزار کردیم‏. از باقری هم به‌عنوان دستیار فنی استفاده خواهیم کرد و هم مدیریت تیم ملی را برعهده خواهد داشت. باقری هم از نظر اخلاقی و هم حرفه‌ای باتجربه است و مدیر اعتماد ما است. همچنین در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همه یکدل هستند. امیدوارم همه از ظرفیت‌ها استفاده و کمک کنند.

عزیزی خادم در پایان گفت: جا دارد از تمامی رسانه‌ها و رسانه ملی هم تشکر کنم. ان‌ شا الله بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و نشاط را به جامعه ایران بیاوریم. با این شرایط سخت اقتصادی که وجود دارد، تیم ملی فوتبال تنها دلخوشی مردم است. تا آنجا که امکان داشته کم و کاستی‌ها را رفع کردیم و امیدوارم که همه کمک کنند و ان‌ شا الله بتوانیم همه را خوشحال کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار