افتتاح کانون دانشجویی شعر و ادب در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

به همت دانشجویان علاقمند به شعر و ادب فارسی و با همکاری امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بافق، کانون شعر و ادب این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد عبدالحسینی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، در مراسم افتتاحیه کانون شعر و ادب دانشگاه آزاد بافق با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید همت بیشتری برای پاسداشت زبان فارسی داشته باشند، گفت: ادبیات را نباید فقط برای کنکور و به عنوان یک درس خواند چرا که زبان فارسی جزیی از هویت جامعه ماست.

او با اشاره به لزوم فعال بودن کانون‌های فرهنگی هنری در واحد‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: به زودی جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری برای رقابت و پویایی کانون‌ها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد ادامه داد: هر جا به دانشجو اعتماد شد، پویایی و حرکت ایجاد می‌شود و نمونه‌ای از استفاده بهینه از امکانات واحد‌ها همین فضای ایجاد شده به همت کانون شعر و ادب وحشی بافقی است.

دکتر عبدالحسینی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: نگاه ما به امور فرهنگی نگاه استانی است و واحد بافق جزو واحد‌هایی است که در امور فرهنگی دارای ظرفیت بسیار بالایی است.

به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و به همت دانشجویان علاقمند به شعر و ادب فارسی و با همکاری امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بافق، کانون شعر و ادب این دانشگاه در محل هنرسرای این واحد با حضور مسئولین دانشگاه و به دست معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد افتتاح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار