معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان مطرح کرد؛

افزایش ثبت نام کنندگان در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر

مرادی از افزایش ۵ درصدی تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرادی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بااشاره به روند برگزاری انتخابات در شورا‌ها و انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان، گفت: این انتخابات تنها در شهرستان زنجان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا افزایش شعب اخذ رأی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد تأکید است، افزود: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت رأی گیری تا ساعت ۲ بامداد ۲۹ خردادماه ادامه خواهد داشت.

نافچی بااشاره به اینکه در روز ۱۷ خردادماه اسامی تایید صلاحیت شدگان اعلام خواهد شد، ادامه داد: در بحث تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده نیز رویکرد‌های ستاد ملی کرونا رعایت می‌شود.

او  گفت: طبق دستورالعمل های ابلاغی تعداد نفرات ستاد‌ها در شهر‌های قرمز نباید بیش از ۱۵ نفر؛ شهر‌های نارنجی بیش از ۲۰ نفر و شهر‌های زرد بیش از ۳۰ نفر باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان افزود: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی انتخابات است و در کنار این موضوعات مبحث قانون‌مندی و بی‌طرفی نیز از الزاماتی است که از سوی کارگزاران رعایت می‌شود و افرادی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند حق استفاده از اموال عمومی در انتخابات را  ندارند.

مرادی نافچی به افزایش ۵درصدی تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: ثبت نام در انتحابات شورا‌های روستا‌ها هم ۸.۷ درصد افزایش دارد.

او بابیان اینکه در حال حاضر انتخابات مهمترین موضوع کشور است، ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بااشاره به اینکه راهبرد اصلی در انتخابات حضور مردم و مشارکت حداکثری است و حضور مردم موجب سربلندی نظام می‌شود، گفت: انتخابات فرصتی برای اتحاد و همبستگی نظام جمهوری اسلامی ایران است و کارگزاران اصل بی طرفی را مد نظر قرار دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.