امیر سرتیپ الهامی خبر داد؛

ترکیب عملکرد جنگال با سامانه‌های پدافندی در رزمایش جنگ الکترونیک ارتش

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از ترکیب عملکرد جنگال در نبرد و دفاع هوایی با سامانه‌های پدافندی در رزمایش اخیر جنگ الکترونیک ارتش خبر داد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در رزمایش مشترک سپر آسمان ۱۴۰۰، نیروی پدافند هوایی ارتش، ترکیب پیچیده عملکرد جنگال در نبرد و دفاع هوایی را با سامانه‌های موجود پدافندی مورد تمرین و ارزیابی قرار داد.

وی افزود: ترکیب و تلفیق قابلیت‌های جنگ الکترونیک با شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور و سامانه‌های جمع آوری اطلاعات، یک دستاورد ارزشمند و برتر ساز برای ما ایجاد کرد و الحمدلله توانستیم تمامی سامانه‌هایی را که در این رزمایش تمرکز پیدا کرده بود، تست کنیم و نتایج قابل قبولی بدست بیاوریم.

امیر سرتیپ الهامی گفت: در رزمایش مشترک جنگ الکترونیک سپر آسمان ۱۴۰۰ ارتش، هم نیرو‌های جوان آموزش دیده نیروی پدافند هوایی که به تازگی فارغ التحصیل شده و در یگان‌های عملیاتی مشغول به خدمت شده اند و هم دانشجویانی که در حال تحصیل در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) هستند با حضور در منطقه عمومی رزمایش با میدان و شرایط واقعی صحنه نبرد آشنا شده و دانش خود در حوزه جنگ الکترونیک را مورد ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار