معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم؛

کارگاه‌های صنایع‌دستی قم از بنیاد برکت تسهیلات دریافت می‌کنند

علامه گفت:تسهیلات بنیاد برکت در راستای حمایت از مشاغل خانگی و با هدف ارتقای فعالیت‌های تولیدی در بخش صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید مجتبی علامه معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، با اشاره به ضرورت حمایت از کارگاه‌های صنایع دستی استان، گفت: این تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و با کارمزد ۴ درصد به فعالان این عرصه پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: تسهیلات بنیاد برکت در راستای حمایت از مشاغل خانگی و با هدف ارتقای فعالیت‌های تولیدی در بخش صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی پرداخت می‌شود.

علامه گفت: کارگاه‌های صنایع‌دستی متقاضی دریافت این تسهیلات، از سوی معاونت صنایع‌دستی استان، معرفی و پس از ارزیابی و بررسی شرایط آنه و طی مراحل قانونی، تسهیلات حمایتی دریافت می‌کنند.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، تصریح کرد: در استان قم حدود ۲ هزار و ۴۰۰ کارگاه در ۵۰ رشته صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند که در یک سال گذشته به دلیل شیوع کرونا دچار خسارت‌های مالی شده‌اند و نیاز به تسهیلات و دریافت بسته‌های حمایتی دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار