پست تشکر رضا بهرام از کسانی که او را مسخره می کردند

رضا بهرام با انتشار پستی جدید در فضای مجازی صفحه اش را به روز رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا بهرام یکی از خوانندگان جوان و پاپ کشور است که در یزد به دنیا آمد. او در ابتدا در حوزه موسیقی سنتی فعالیت داشت و مدتی بعد موسیقی پاپ را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد. این خواننده تاکنون با آهنگ‌هایی که اجرا کرده توانسته مخاطبان بسیاری را از نسل جوان به سمت خود جذب کند. این خواننده جوان با آهنگ‌های بسیاری از جمله «گل عشق»، «دل» و «کاش» بین مردم شناخته شده است.

رضا بهرام به تازگی تصاویر یکی از کنسرت‌هایش را در فضای مجازی منتشر کرد و از همه کسانی که به او می‌گفتند نمی‌تواند کاری کند تشکر کرد.

رضا بهرام نوشت:

" از همه اونایی که گفتن نمیتونی (بچه شهرستانی، این همه خواننده تو چی میگی، خواننده شدن پول میخواد و …)
ممنونم، بخش زیادی از انگیزه‌ی من حرفای شما بوده و هست!
هنوز اول مسیریم و کوو تا رسیدن…! "


بیشتر بخوانید


در ادامه، پست رضا بهرام را مشاهده می‌کنید:

پست تشکر رضا بهرام از کسانی که او را مسخره می کردند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم میثاقیان
۰۹:۵۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام، خوبین شما مریمم از کلاردشت، نت ها پشت سر هم میان ولیکن باید الفاظشو فراموش نکنی و به یاد داشته باشی روی نت آهنگین یه علامت سوال؟ هست که چرا نتت بدون صدای زبط شده هست مثلا در ویبناتورت نوشته صدام کن که صدای تووو... در نت های خالی که همان آهنگ هست میتوانی به جای آهنگ با ریتم صدام کن بیای بالا یعنی صدای جیغ یا هورا یا صدای خش دار یا صدای توازنه ساعت مابین آهنگ بینتت یالا بیای امیدوارم متوجه شده باشی که نت بیکلامتو با کلام پر کنی دوست خوبم ممنون بای
آخرین اخبار