جریمه بیش از ۲۷ هزار خودرو درمحدودیت‌های کرونایی در البرز

رئیس پلیس راهور البرز گفت: امسال ۲۷هزارو ۲۷۴ خودروی پلاک غیربومی طی اجرای طرح منع تردد در این استان جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با بیان این که امسال ۲۷هزارو ۲۷۴ خودروی پلاک غیربومی طی اجرای طرح منع تردد در این استان جریمه شدند، گفت: از مجموع این جریمه ها ۱۷ هزار و ۲۵۶ مورد یک میلیون تومانی و ۱۰ هزار و ۱۸ مورد ۵۰۰ هزار تومانی بوده است.

او افزود: با توجه شرایط کرونایی کشور و از جمله استان البرز، براساس ابلاغ کمیته ملی کرونا طرح محدودیت تردد خودروهای غیر بومی به صورت ویژه در استان البرز در حال اجرا است.

سرهنگ شرق گفت: مالکان خودروهای با پلاک غیر بومی که ساکن استان البرز هستند هر چه سریع تر با در دست داشتن سند معتبر سکونت و قولنامه همراه با کد رهگیری نسبت به تعویض پلاک خود اقدام کنند.

او افزود: همچنین افراد متقاضی تعویض پلاک خودرو می توانند با مراجعه به سامانه راهور ۱۲۰ نسبت به دریافت برخط زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای چند روز بعد اقدام کنند.

او افزود: همچنین از ابتدای سال تا کنون مدت ۱۹۴ هزارو ۷۵۷ راننده وسایل نقلیه متخلف در اجرای طرح تشدید منع تردد شبانه اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهور البرز گفت:  اکنون بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.