تجمع حامیان تحریم کالا‌های صهیونیستی در نابلس

فلسطینی‌ها با تجمع در جنوب نابلس در کرانه باختری، بر ضرورت تحریم کالا‌های صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری قدس، شماری از فلسطینی‌ها با تجمع در منطقه حواره در جنوب نابلس در کرانه باختری رود اردن، بر ضرورت تحریم کالا‌های صهیونیستی تاکید کردند.

شهروندان فلسطینی می‌گویند به اینجا آمده اند که بگویند تحریم کالا‌های صهیونیستی یک شیوه از مقاومت مردمی در برابر اشغالگران و دشمنانی است که همه نوع سلاح در اختیار دارند.

یکی از تجمع کنندگان گفت: تحریم کالا‌های صهیونیست‌ها یک سلاح است و باید با تحریم کالا‌های صهیونیست ها، اشغالگران را در زمینه‌های مختلف شکست داد و روحیه آن‌ها را نابود کرد.

او افزود: ملت فلسطین با صدای بلند اعلام می‌کنند کالا‌های صهیونیست را تحریم می‌کنند، اگر فلسطین را دوست دارید کالا‌های دشمن راتحریم کنید.

پیشتر نیز جمعیت حمایت از مصرف‌کنندگان فلسطینی خواستار احیای پویش ملی تحریم کالا‌های ساخت شهرک‌نشینان صهیونیست در فلسطین شده بود چرا که آمریکا قصد داشت بر روی کالا‌های صهیونیست‌ها بزند «ساخت اسرائیل» و این اقدام به شهرک‌نشینان صهیونیستی اجازه خواهد داد تا با قرارداد‌های بین‌المللی در خصوص غیرقانونی بودن شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی به طور آشکارا مخالفت کنند.

پنجشنبه شب و درست پس از ۱۲ روز جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی، نوار غزه و کرانه باختری و در مقابل پاسخ کوبنده گروه‌های مقاومت به تجاوزکاری‌های آن، این رژیم مجبور به پذیرش آتش بس شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار