تعلیق روابط مالدیو با رژیم اشغالگر و حمایت از فلسطینیان

ریاست‌جمهوری مالدیو با اعلام حمایت از مردم فلسطین و تاکید بر حق داشتن یک کشور مستقل فلسطینی از تعلیق روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ریاست‌جمهوری مالدیو با تاکید بر حمایت این کشور از مردم فلسطین از تعلیق روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی خبر داد.

ابراهیم محمد صالح، رئیس‌جمهور مالدیو در پیامی توییتری با حمایت از فلسطین تاکید کرد که این کشور در همبستگی با فلسطینیان خواهد ماند.

مبروک عزیز، سخنگوی ریاست‌جمهوری مالدیو نیز در پیامی دیگر بر موضع صریح این کشور در حمایت از فلسطین تاکید کرد.

مبروک عزیز اعلام کرد: ما علیه بی‌عدالتی می‌ایستیم و همبستگی خود با مبارزه مردم فلسطین برای تضمین حق مسلم خود برای کشور مستقل را اعلام می‌کنیم.

سخنگوی ریاست‌جمهوری مالدیو همچنین نوشت: تمامی روابط میان مالدیو و اسرائیل همچنان تعلیق خواهد ماند که این موضوع شامل ممنوعیت واردات کالا‌های اسرائیلی نیز می‌شود.

پیش از این نیز برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق بر موضع ثابت این کشور در حمایت قاطعانه از ملت فلسطین و پایداری در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی تأکید کرد.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت از نقش انگلیس در کشتار مردم فلسطین خبر داد و خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از منابعی در غزه اعلام کرد در درگیری‌های غزه بیش از ۲ هزار واحد مسکونی ویران شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار