خلبان اسرائیلی: هدف قرار دادن برج‌های غزه، راهی برای رهایی از ناامیدی بود

یک خلبان رژیم صهیونیستی فاش کرد حمله اسرائیل به برج‌های مسکونی غزه به منظور مقابله با احساس شکست صورت گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری اناتولی، یک خلبان ارتش رژیم صهیونیستی که در تجاوز اخیر به نوار غزه شرکت داشت، اعلام کرد هدف قرار دادن و منفجر کردن برج‌های مسکونی در تجاوز اخیر به نوار غزه، راهی برای تخلیه ناامیدی و رهایی از شکست ارتش در متوقف ساختن شلیک موشک از نوار غزه بود.

این خلبان اسرائیلی این سخنان را در مصاحبه ویژه‌ای که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی با شماری از خلبانان حاضر در جنگ غزه حضور داشتند، بیان کرد.

این خلبان که در این مصاحبه نامی از وی نبرده شده و تنها عنوان شده حرف نخست نام وی D است، با اذعان به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: ما بر سر آن‌ها چندین تن آتش و مهمات ریخیتم؛ به طوری که کسی در خصوص آن تردید ندارد.

او گفت: من با این احساس برای بمباران می‌رفتم که منفجر کردن برج ها، راهی برای تخلیه ناامیدی از آن چیزی شده که برای ما رخ داده و سبب پیروزی گروه‌های در غزه شده بود.

او در ادامه با اذعان به شکست رژیم صهیونیستی، با تکرار ادعای تروریستی خواندن گروه‌های مقاومت گفت: ما نتوانستیم شلیک موشک را متوقف کنیم. ما نتوانستیم رهبری گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم؛ از این رو برج‌های (مسکونی) را هدف گرفتیم.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود گروه‌های فلسطینی قریب به ۴ هزار موشک به سوی شهرک‌های واقع در جنوب فلسطین اشغالی و نیز شهر‌های مرکزی این رژیم از جمله تل اویو شلیک کردند که طبق اعلام منابع صهیونیستی، این حمله به کشته شدن ۱۲ اسرائیلی و زخمی شدن صد‌ها تن منفر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار