آخرین وضعیت شیوع کرونا در بوشهر؛ دو شهرستان قرمز شدند

آخرین گزارش برنامه ماسک نشان می‌دهد که دو شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر از امروز در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند، سه شهرستان هم زرد و بقیه نارنجی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بر اساس آخرین گزارش برنامه ماسک وابسته به وزارت بهداشت، از امروز شرایط کرونایی در دو شهرستان عسلویه و کنگان قرمز است، شهرستان‌های دیلم، جم و دیر نیز در وضعیت زرد هستند و پنج شهرستان دیگر شامل بوشهر،گناوه، دشتستان، تنگستان و دشتی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

هفته گذشته از ۱۰ شهرستان استان بوشهر هفت شهرستان شامل بوشهر، تنگستان، دشتستان، دشتی، عسلویه، کنگان و گناوه در شرایط نارنجی و سه شهرستان دیلم، دیر و جم در وضعیت زرد کرونایی بودند.

به این ترتیب، شهرستان‌های عسلویه و کنگان از نارنجی به قرمز تغییر وضعیت داده‌اند.


بیشتر بخوانید


دیروز استان بوشهر پس از مدت‌ها فوتی کرونایی نداشت، اما دبیر ستاد مبارزه با کرونا درباره خیز جدید کرونا در استان‌های جنوبی هشدار داد.

سعید کشمیری گفت: روند بستری در بندرعباس، چابهار، و چند شهر جنوبی دیگر بار صعودی شده و در بعضی از این شهر‌ها کرونای آفریقایی و هندی شناسایی شده و در حال انتشار است.

او بیان کرد: تجمع در فضا‌های سرپوشیده به ویژه رستوران‌ها، نشست‌های انتخاباتی و مراسم عروسی و سوگواری در سراسر کشور به‌ویژه شهر‌های نارنجی و قرمز بسیار پرخطر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.