مشخصات گوشی Redmi Note ۱۰ Ultra شیائومی لو رفت

اطلاعات منتشر شده از گوشی Redmi Note ۱۰ Ultra خبر از وجود یک پردازنده Dimensity ۱۱۰۰ در این گوشی می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، شخصی موفق شد فهرست اولیه پیکربندی گوشی هوشمند Redmi Note ۱۰ Ultra شرکت شیائومی که در آینده عرضه خواهد شد را کشف کند که باعث نشت برخی اطلاعات همراه با برخی مشخصات و قیمت آن شد. البته این اطلاعات همان زمان حذف شد، اما قبل از حذف، تصویر صفحه (اسکرین شات) آن ذخیره شد تا دوباره به اشتراک گذاشته شود.

این مشخصات نشان می‌دهند که گوشی ردمی نوت ۱۰ اولترا از یک پردازنده Dimensity ۱۱۰۰ بهره می‌برد و یک صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی AMOLED روی آن قرار دارد. همچنین در قسمت مشخصات باتری آن آمده است که مسئولیت تامین انرژی این گوشی از سوی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. علاوه بر این گوشی Redmi Note ۱۰ Ultra از یک شارژر سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی Redmi Note ۱۰ Ultra شیائومی

پیکربندی و اطلاعات گوشی Redmi Note ۱۰ Ultra شیائومی

گویا گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ اولترا در چندین مدل، شامل ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه ذخیره سازی، ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه و ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه عرضه می‌شود. قیمت مدل پایه این گوشی ۱۷۹۹ یوآن چین است که به عبارتی حدود ۲۸۰ دلار می‌شود. البته احتمالا در صورت خارج شدن از چین قیمت بالاتر خواهد رفت. قیمت گذاری نسخه‌های دیگر در این مرحله فاش نشده است.

شرکت شیائومی از جمله شرکت‌های معروف الکترونیکی متعلق به بخش خصوصی است که کارخانه آن در شهر پکن چین قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، فروش گوشی‌های موبایل هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است و از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱ توانست سهم بزرگی از بازار را در چین و سایر کشور‌ها به دست آورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار