مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان:

اصناف بی‌توجه سمنان به نکات بهداشتی مربوط به کرونا ۳ هفته پلمب می‌شوند

برهانی با اشاره به قرارگیری ۶ شهرستان استان در وضعیت نارنجی کرونایی گفت: واحدهای صنفی مربوط به گروه‌های یک، ۲، سه و چهار در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی، در صورت بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی به مدت سه هفته پلمب می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: اصناف باید در زمان فعالیت از ماسک استفاده کنند و از پذیرش مشتریان بدون ماسک خودداری کنند و در صورت نقض این دستورالعمل‌ها پلمب خواهند شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان تاکید کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از دیگر نکات مهم در فعالیت اصناف است که در صورت بی‌توجهی به این دستورالعمل مشمول پلمب می‌شوند.

او بیان کرد: طبق قانون پلمب واحدهای صنفی به دلیل بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از روز اجرای حکم به مدت سه هفته است و در صورتی که طی مدت سه‌هفته وضعیت استان از لحاظ شیوع کرونا بهبود یابد بازهم اجرای حکم سه هفته پلمب ادامه می‌یابد.

او اضافه کرد: برخی واحدهای صنفی مانند آرایشگاه‌ها نیز موظف به جمع‌آوری صندلی‌های انتظار هستند و به منظور جلوگیری از شلوغی در آرایشگاه‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، آرایشگران تنها با تعیین وقت قبلی مجاز به پذیرش مشتری هستند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: اصناف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی برای مبارزه با ویروس کرونا و تأمین سلامت جامعه بیش از پیش همراهی کنند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار