فاضلی: تعطیلی لیگ به ما ضربه می‌زند

مربی تیم فوتبال پدیده در مورد پیروزی این تیم مقابل گل گهر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی مربی تیم فوتبال پدیده بعد از پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری، اظهار داشت: در ابتدا به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم، چون واقعا رشادت کردند. گل گهر کادر فنی خوبی دارد و امیر قلعه نویی از بزرگان فوتبال ایران است. این تیم به طور محسوس از نظر تاکتیکی در ایران جزو ۲ تیم اولی است که مدرن بازی می‌کند.

او افزود: به این تیم تبریک می‌گویم و بازی می‌توانست مساوی شود. ما بعد از گل می‌توانستیم توسط صادق صادقی و دیگر بازیکنان به گل‌های بعدی برسیم.

فاضلی در خصوص ضد حملات پدیده، تصریح کرد: این یک نوع تاکتیک در فوتبال است که خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا آن را انجام می‌دهند. تمام تیم‌های لالیگا در یک سوم میانی زمین پرس را انجام می‌دهند یعنی درست در جایی که ما این کار را انجام می‌دهیم. ما باید ابتدا ساختار دفاعی تیم را درست کنیم و سپس به فکر گل زدن باشیم. شاید در بازی امروز کمتر توپ را در اختیار داشتیم، اما آن را خوب در زمین چرخاندیم.

او درباره داوری، اعتقاد داشت: امروز ۷ دقیقه وقت اضافه گرفته شد که درست نبود. در بازی امروز یک اوت دستی به ضرر ما گرفته شد که کمک داور نتوانست به داور وسط این موضوع را منتقل کند. به خاطر یک اوت دستی نزدیک بود گل بخوریم. داوری در مجموع بد نبود البته داور می‌توانست برای ما یا حریف پنالتی بگیرد.

فاضلی در خصوص تعطیلی دوباره لیگ گفت: شک نکنید این موضوع به ما ضربه می‌زند. اگر لیگ تعطیل نمی‌شد به آلومینیوم اراک‌ نمی‌باختیم و روند نباختن ما قطع نمی‌شد. سال گذشته هم بعد از وقفه لیگ، ۲ بازیکن ما مصدوم شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار