رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در ماه جولای

شرکت سامسونگ قصد دارد در ماه جولای از نسل دوم Samsung Galaxy Buds رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ از جمله شرکت‌های معروف کره‌ای واقع در سئول و مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ تکوین، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی اشاره داشت.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس شد و در طول ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داده و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک شد.

شرکت سامسونگ تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی کره جنوبی دارد و شرکت‌های تابعه آن حدود یک پنجم از کل صادرات کره جنوبی را تولید می‌کنند و در سال ۲۰۱۳ درآمد سامسونگ معادل ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی (GDP) کره جنوبی بود.

سامسونگ در چند سال اخیر توانسته بهتر از گذشته بازار را دست بگیرد و در حال حاضر قرار است از چند دستگاه الکترونیکی خود رونمایی کند.

شروع Samsung Galaxy Buds2 باتوجه به نزدیکی زمان رونمایی / رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در ماه جولای

آخرین جزئیات از رونمایی محصولات جدید سامسونگ

طبق گفته کارشناسان رویداد Unpacked شرکت سامسونگ در ماه جولای قرار است برگزار شود و در آن از دستگاه‌های تاشو جدید سامسونگ و سه مدل Galaxy Watch۴ و نسل دوم Galaxy Buds این شرکت رونمایی شود.

بهتر است در نظر داشته باشید که در حال حاضر شرکت سامسونگ در حال حاضر برنامه ریزی و تولید انبوه قطعات این دستگ‌های جدید خود است و نام Samsung Galaxy Buds ۲ اولین بار در ماه مارس شنیده شده در روز‌های گذشته تصاویری از طرح کیف شارژ این هدفون بیسیم نیز ظاهر شد که طراحی آشنایی را نشان می‌دهد، البته این کیس مقداری بزرگتر از کیس‌های قبلی است.


بیشتر بخوانید


طبق گفته کارشناسان قرار است هدفون بیسیم سامسونگ در چهار رنگ سیاه، سفید، بنفش و سبز در دسترس کاربران قرار گیرد و به فروش رسد و طبق اعلام منابع این هدفون بیسیم قرار است با قیمت حدود ۱۵۰ دلار به بازار عرضه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار