شروین بزرگ بالاخره برای فولاد گلزنی کرد

مهاجم بلند قامت تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد اولین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب و در دیداری حساس از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان موفق شد به سختی و با نتیجه ۲ بر یک تیم فوتبال قشقایی شیراز را در زمین این تیم شکست دهد.

شاگردان جواد نکونام در نیمه اول این مسابقه عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشتند و حتی یک شوت در چارچوب نیز به سمت دروازه تیم شیرازی نزدند و به همین دلیل این مربی جوان در نیمه دوم دست به ریسک بزرگی زد و شروین بزرگ مهاجم قد بلند و نا موفق در امر گلزنی خود در مسابقات این فصل را به میدان آورد. اتفاقی که با درخشش این مهاجم ۲۸ ساله همراه شد و تیم فولاد خوزستان با گل‌های این بازیکن موفق به شکست تیم قشقایی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

بزرگ که در اواخر تابستان و با قرار دادی یک ساله از تیم فوتبال مس کرمان به فولاد خوزستان پیوست با توجه به مصدومیت طولانی مدت خود و حضور لوسیانو پریرا در پیشانی خط حمله تیم جواد نکونام، کمتر فرصت حضور در زمین را داشت و امشب بعد از گذشت ۸ ماه از حضور خود در فولاد موفق به ثبت اولین گل‌های خود برای تیم جواد نکونام شد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی در این مسابقه به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار