خرمگاه: توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره پیروزی تیم خود مقابل تراکتور تبریز توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل تراکتور تبریز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و صعود به مرحله بعد این مسابقات اظهار کرد: بازی سختی بود و می‌دانستیم که با تیم خوبی بازی داریم که هر لحظه بوی خطر می‌دهد. خوشبختانه توانستیم بازی را کنترل کنیم و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، نتیجه دیگری در این بازی  رقم می‌خورد. به هواداران و مردم شهر اراک تبریک می‌گویم و امیدوارم شرایط طوری شود که برد‌ها ادامه دار باشد.

خرمگاه در ارتباط با حاشیه‌های این مسابقه گفت: بهتر است در مورد حاشیه‌ها صحبت نکنیم. این طبیعت یک بازی سنگین است. یک سری تنش‌ها به وجود آمد که مربیان را از شرایط عادی خود در مسابقه خارج کرد.

مربی آلومینیوم در مورد عملکرد داوری گفت: اعتقاد ما این است که چه ببریم و چه ببازیم در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم و این را ثابت کرده‌ایم. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. افتخار این را داریم که هنوز با آلومینیوم نباخته‌ایم و تلاش می‌کنیم که این رکورد را حفظ کنیم.

او در ارتباط با موقعیت‌های زیادی که بازیکنان در این بازی از دست داده اند عنوان کرد: برای هر مشکل تمرینی وجود دارد. اینکه از موقعیت‌ها استفاده نشد، درست است، اما این را هم باید در نظر بگیرید که سرمربی تراکتور در تیم ما تجربه داشته و شناخت کامل از بازیکنان ما دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار