کاخ سفید: بایدن انتطار دستیابی به آتش بسی واقعی را دارد

کاخ سفید خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی از انتظار برای دستیابی به آتش بس سخن گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاخ سفید خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت انتظار می‌رود پس از دستیابی به یک آتش بس، آرامشی حاصل شود.

کاخ سفید همچنین اعلام کرد: ما تلاش داریم تا از آتش بس و دستیابی به یک آرامش دائمی و سازنده از طریق بررسی علل درگیری‌ها حمایت کنیم.

در بیانیه‌ای که در پایگاه کاخ سفید منتشر شده است، ادعا شده است: رئیس جمهور بایدن با نخست وزیر نتانیاهو امروز صحبت کرد. دو طرف گفت و گوی مفصلی در خصوص اوضاع در غزه، پیشروی اسرائیل در تضعیف قدرت حماس و دیگر عناصر تروریستی و تلاش‌های دیپلماتیک جاری از سوی دولت‌های منطقه داشتند. رئیس جمهور به نخست وزیر (رژیم صهیونیستی) اعلام کرد انتظار دارد امروز یک کاهش تنشی را در مسیر یک آتش بس شاهد باشد.

هنوز دقایقی از بیانیه کاخ سفید که در آن اعلام شده بود بایدن با نتانیاهو گفتگو کرده است، نگذشته بود که پایگاه اینترنتی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد ۴ راکت از سوی لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و یکی از آن‌ها از سوی گنبد آهنین رهگیری شده است.

پایگاه توییتری ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: در پاسخ، نیرو‌های توپخانه‌ای ارتش در حال گلوله باران شماری از اهداف در لبنان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار