فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نگاه متعهدانه به مقوله سرباز وظیفه همه فرماندهان است

صباحی‌فرد گفت: تکریم و حفظ شان و منزلت جایگاه نیروی انسانی وظیفه از الزامات است و نگاه متعهدانه به سرباز وظیفه همه فرماندهان است.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از معاونت مهندسی نیروی پدافند هوایی در جمع مهندسان و کارکنان این معاونت با تاکید بر تعمیر، بازسازی و بهسازی اماکن اسکان سربازی در همه یگان‌های پدافندی، گفت: تکریم و حفظ شان و منزلت جایگاه نیروی انسانی وظیفه، از الزامات است و باید با برخورد و نگاه متعهدانه به مقوله‌ی سرباز که وظیفه‌ همه‌ فرماندهان است خوشایند سازی محیط خدمتی را تقویت کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر زدودن کهنگی از پادگان‌ها، اماکن و فضای کوی‌های منازل سازمانی، خاطر نشان کرد: زیباسازی منازل سازمانی و موضوع زیباسازی پادگان‌ها و اماکن از دستورات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) است و باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد و شأن و جایگاه ارتش بعنوان یک الگو در اذهان عمومی مایه مباهات باشد.

سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه اماکن سیاحتی و زیارتی نقش بسزایی در ارتقاء روحیه و افزایش بازدهی و فرآیند کاری نیروی انسانی دارد، تصریح کرد: نیروی پدافند در دو سال گذشته با همت کارکنان زحمتکش معاونت مهندسی فعالیت‌های ارزنده‌ای در خدمت رسانی به پرسنل غیور پدافند داشته است که این خدمات با جدیت بیشتر در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر تعمیر، بازسازی و بهسازی اماکن اسکان سربازی در همه یگان‌های پدافندی، اظهار کرد: تکریم و حفظ شان و منزلت جایگاه نیروی انسانی وظیفه از الزامات است و باید با برخورد و نگاه متعهدانه به مقوله‌ی سرباز که وظیفه‌ی همه‌ی فرماندهان است، خوشایند سازی محیط خدمتی را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Serbia
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه خبرتونه سربازیو کردین بیستو چهار ماه . بچه ملتو میبرین حد اقل با قانون کار پول بدین . دو سال از بهترین زمان کاریمونو میبرین ب هدر میدین و یکو نیم میلیونم پول میدین کلا. پول راه خونه تا پادگانم نمیشه
آخرین اخبار