آیت الله فلاحتی در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر:

در تأمین داروهای نایاب برای مردم نیازمند تلاش ویژه داشته باشید

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: جمعیت هلال احمر در تأمین دارو‌های نایاب برای مردم نیازمند تلاش ویژه داشته باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده، ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار رئیس و هیئت همراه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: جمعیت هلال احمر در تأمین دارو‌های نایاب برای مردم نیازمند باید تلاش ویژه داشته باشد.

او با بیان اینکه فقر گیلان زیر سرسبزی اش پنهان شده است، افزود: برخی بیمارستان‌های استان قدمت ۹۰ ساله دارد و نسبت به گیلان بی مهری شده است.

امام جمعه رشت به امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حوادث غیرمترقبه اشاره کرد و اظهار داشت: هلال احمر در حوادث غیرمترقبه حضور فعال دارد و خوش درخشیده است.

آیت الله فلاحتی به وجود شهدای جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: تفقد و دیدار خانواده‌های معظم شهدای هلال احمر باید از برنامه‌های متولیان این سازمان مردم نهاد باشد.

او خانه‌های هلال احمر در همراهی مردم در مسائل اجتماعی را بسیار موثر خواند و ادامه داد: فعالیت خانه‌های هلال تلاش خوبی برای اهداف نهاد مردمی جمعیت هلال احمر است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه لباس جمعیت هلال احمر از دو رنگ سرخ و سفید تشکیل شده است، تصریح کرد: سرخی رنگ لباس نشان دهنده آمادگی برای شهادت است و رنگ سفید نشان از صلح طلبی دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.