آمادگی کامل خراسان شمالی برای برگزاری انتخاباتی سالم و ‌پرشور

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: فعالیت های انتخاباتی نامزد های انتخابات و هوادارانشان رصد و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در نشست جرائم انتخاباتی، که با هدف تصویب راهبردها و تبیین ویژگی های برگزاری انتخاباتی سالم تشکیل شد به نقش موثر مردم و همچنین دستگاه های مرتبط برای ایجاد فضای مناسب با برگزاری انتخابات اشاره کردوگفت: دستگاه های نظارتی به صورت شبانه روزی فعالیت های تبلیغی نامزد ها و هوادارانشان را رصد می‌کنند.


بیشتر بخوانید

همه باید برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند


حجت الاسلام جعفری افزود:هرگونه فعالیت انتخاباتی باید در چارچوب قانون و بدون تخریب رقبا باشد.

او ابلاغ مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا را از راهبرد هایی دانست که می تواند علاوه بر برگزاری انتخابات در فضایی امن سبب مشارکت حداکثری شود.

حجت الاسلام جعفری همچنین از تشکیل نشست توجیهی با هدف تبیین قوانین انتخاباتی و مصوبات ابلاغی ستاد انتخابات خبر داد و افزود: به زودی این نشست با حضور افراد تایید صلاحیت شده تشکیل می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان هم در این نشست گفت: فرایند برگزاری انتخابات با توجه به تقویم ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور آغاز شده و همه بخش ها آماده ی برگزاری انتخابات هستند.

احمد برادران هم با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری و تاکید مقام معظم رهبری برای حضوری پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد، از تشکیل گروه های سفیران مشارکت خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه بررسی تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای روستا در مرحله هیات های نظارت بخش هاست گفت: به اعتراضات افراد تایید صلاحیت نشده رسیدگی می شود.

افزایش ۱۰ درصدی تعداد شعب اخذ رای برای جلوگیری از تجمع مردم پای صندوق ها از دیگر موضوعاتی بود که رئیس ستاد انتخابات استان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.