توزیع بیش از ۴۹ میلیون لیتر بنزین در ماه مبارک رمضان در آبادان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: مقدار ۴۹۴۰۷۰۰۰ لیتر بنزین در ماه مبارک رمضان در منطقه توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مجاهد سعدی آل کثیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: مقدار ۴۹۴۰۷۰۰۰ مصرف بنزین در منطقه در فاصله روز‌های یکم تا پایان ماه مبارک رمضان بوده است که بدون وقفه به صورت کاملا مطلوب توزیع شده است.

او همچنین افزود: مصرف فرآورده نفتگاز در این مدت نیز به میزان ۴۸۹۶۶۰۰۰ لیتر بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به مقدار ۲۰/۷ درصد افزایش داشته است.

سعدی آل کثیر تصریح کرد: هم اکنون ۶۱ باب جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفتگاز در منطقه آبادان فعال است و شهروندان و هموطنان عزیز می‌توانند به صورت شبانه روزی پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه از طریق سامانه پیام گیر شرکت ملی پخش فرآورده انجام دهند.

او افزود: هم اکنون ۶۱ باب جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفتگاز در منطقه آبادان فعال است و شهروندان و هموطنان عزیز می‌توانند به صورت شبانه روزی پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه از طریق سامانه پیام گیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان به شماره ۰۶۱۵۳۲۶۶۰۴۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رسیدگی و پیگیری امور اقدام لازم صورت گردد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.