پرداخت وام قرض الحسنه به هفت هزار نفر از بازنشستگان و موظفین استان کرمانشاه

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه با اعلام اینکه پارسال به هفت هزار نفر از بازنشستگان و موظفین استان وام ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه پرداخت شد، مجموع پرداختی در استان را ۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل رحیمی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه گفت : در سال ۹۹ به ۶۰ نفر از فرزندان بازنشستگان وام قرض الحسنه ازدواج ۲۵ میلیون تومانی در مجموع به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

او گفت : در سال ۹۹ به ۲۰۵ نفر از بازنشستگان در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بیمه عمر و حوادث پرداخت شد.

 رحیمی افزود: استان کرمانشاه حدود ۳۷ هزار بازنشسته و موظف صندوق کشوری دارد و تعداد شاغلان صندوق ۲۸ هزار نفر است.

 این مقام مسئول ادامه داد: میزان کسورات ماهیانه این صندوق در استان ۴۰ میلیارد تومان است در حالی که ۲۵۴ میلیارد تومان پرداختی ماهیانه دارد که به معنای زیان دهی آن است.

او به فعالیت خانه امید اشاره کرد و از بازنشستگان خواست تا از برنامه‌های متنوع و پزشک رایگان مستقر در این خانه استفاده کنند.

 رحیمی افزود: خانه امید در پارک لاله کرمانشاه با ظرفیت ۵۰ نفر احداث شده و در آنجا دوره‌های تغذیه سالم در سالمندی، کنترل بیماری‌های سالمندی، تن آرامی و خدمات رایگان پزشکی برای بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها ارائه می‌شود.

او گفت: متاسفانه استقبال از این برنامه‌ها در بین بازنشستگان کم است.

رحیمی ارائه تسهیلات و تخفیف خرید از فروشگاه‌های رفاه، افق کوروش، کفش ملی، بیمه ملت، گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی و تسهیلات خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف ۵۰ میلیون تومان را دیگر خدمات این صندوق به بازنشستگان عنوان کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.