حمله مرگبار سگ های ولگرد به زن سالخورده

زن سالخورده ای که مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفته بود جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اتفاقی وحشتناک یک زن سالخورده هندوستانی پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط گله‌ای از سگ‌های ولگرد جانش را از دست داد. این حادثه جمعه شب و در منطقه «دواراکا نگار» رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این سگ‌ها در ابتدا اقدام به تعقیب یک عابرپیاده دیگر کرده بودند. ظاهرا ساعتی بعد آن‌ها به این زن حمله ور شده و او را از پای درآوردند.

بنا به اعلام پلیس محلی هند این زن سالخورده در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در حال قدم زدن در خیابان بود که مورد حمله سگ‌ها قرار گرفت. بنا به گفته پلیس این زن هیچ وسیله‌ای به همراه نداشت و هیچ فردی نیز همراه او نبود. تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که سگ‌های ولگرد فرد دیگری را در ساعت ۱۰ شب در همین مکان تعقیب کرده بودند. با این حال ساکنان محلی به کمک این فرد آمده و سگ‌ها متواری شدند. حدود یک ساعت و نیم بعد این زن در همین مکان مورد حمله سگ‌ها قرار گرفت. این زن در حالی که دچار جراحت شدید شده بود مرگش در محل حادثه اعلام شد.


بیشتر بخوانید


هنوز هویت این زن سالخورده که ۷۰ ساله بود اعلام نشده است. پلیس شکایتی را علیه مسئولان محلی به علت عدم کنترل سگ‌های ولگرد مطرح کرده است.

حمله مرگبار سگ های ولگرد به زن سالخورده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
آ
۲۲:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ذاتا با حیوانات مشکل دارید قتل عام سگ ها در تبریز رو نمیگید دار زدن سگ ها رو نمیگید یکی تو هند کشته میشه تیتر میکنید من خودم برای سگ های ولگرد غذا میبرم چندین ساله یه بار ندیدم حتی به کسی حمله کنه حتما سنگ پرتاب کرده از ترسش وگرنه نه یک نه گربه نه هیچ حیوان اهلی بدلیل حمله نمیکنه به سگ آدم غذا بده بهتر از انسان های نمک نشناس و پست هست
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه این که تو ایران مسئولین ایرانی وظیفه خودشون رو در برابر این معضل ادا کردن
اول وضع خودتون رو درست کنید بعد خبر از هند منتشر کنید لطفا‌.‌..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سگ = خطر جانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی وحشتناک بود!!!!
آخرین اخبار