خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا!

ویدئویی که مهارت مرد هندوستانی در شکار مار کبرا را نشان می دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مانند ویدئوی خونسردی عجیب یک مرد هندوستانی در شکار مار کبرا!

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که مار روی زمین و در مقابل این مرد مارگیر قرار گرفته او با مهارتی دیدنی این خزنده را مهار کرده و آن را شکار می‌کند. در این ویدئو او در حالی که مار را از قسمت دم آن نگه داشته با چوبی که در دست دیگرش دارد آن را کنترل می‌کند. او سپس مار را شکار کرده و با انداختن این حیوان در شالی که به کمرش بسته محل را ترک می‌کند. گفته می‌شود محل تهیه این ویدئو در ایالت تامیل نادو هند بوده است.


بیشتر بخوانید


سوسانتا ناندا، از خدمات جنگلبانی هند این ویدئو را در توئیتر خود به اشتراک گذاشت. این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو تاکنون بیش از ۱۷ هزار بیننده داشته و ۱۷۵۰ لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش‌های متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران مهارت این مرد محلی را مورد تمجید قرار دادند، برخی نیز از او به خاطر در معرض خطر قرار دادن جانش انتقاد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۱ ۲۷ دی ۱۴۰۰
بسم الله خدا نکنه مار اینجا زیاد بشه من یکی اگه زیاد بشه خودکشی می کنم
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۱۱:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
من هم از سوسک نمیترسم به راحتی یه سوسک رو میگیرم
آخرین اخبار