امید اسکوچیچ به بازیکنانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند

تا قبل از آغاز اردوی تیم ملی فوتبال ، ممکن است بازیکنان جدیدی به فهرست ملی پوشان کشورمان اضافه شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۳۳ بازیکن از نفرات مد نظر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال، هفته گذشته واکسن کرونا دریافت کرده اند تا لیست احتمالی ملی پوشان فوتبال ایران برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی تقریبا مشخص شود.

با واکسینه شدن این بازیکنان، شایعه شد که بازیکن دیگری به لیست ملی پوشان فوتبال ایران اضافه نخواهند شد، اما حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کرد و گفت: از بین لژیونر‌ها فقط چهار بازیکن واکسن کرونا زده اند، به همین دلیل ما هنوز یک مرحله واکسیناسیون دیگر برای بازیکنان تیم ملی که در مرحله اول حضور نداشتن تدارک دیده ایم. بازیکنان داخلی که در لیست اولیه تیم ملی برای تزریق واکسن نبودند، در لیست دوم با نظر اسکوچیچ اضافه می شوند.

ممکن است بازیکنان تیم ملی فقط همین یک مرحله واکسن را دریافت کنند و دوز دوم به آن‌ها تزریق نشود. این موضوع به نظر وزارت بهداشت بستگی دارد.

اردوی تیم ملی از چهارم خرداد برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی آغاز می‌شود و پس از ۲ جلسه تمرین در تهران، ملی پوشان به کیش سفر می‌کنند. بازیکنان تیم ملی پس از اردوی کیش مستقیم به بحرین محل برگزاری رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

تیم ملی روز ۱۳ خرداد در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی در بحرین به میدان خواهد رفت.


بیشتر بخوانید:

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران واکسن کرونا زدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار