آزادی۵۳ مددجوی جرایم غیرعمد از زندان جیرفت

رییس دادگستری جیرفت گفت: ۵۳ زندانی جرایم مالی غیرعمد از زندان جیرفت آزاد شده اند و ۲۴ زندانی واجد شرایط دیگر نیز در زندان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اصغر ستایی مختاری،رییس دادگستری جیرفت در حاشیه نشست جمع آوری کمک برای زندانیان جرایم مالی که با همیاری وکلای شهرستان جیرفت برگزارشد، گفت: میزان آزادی زندانیان جرایم مالی با مشارکت و کمک خیران در شهرستان جیرفت نسبت به پارسال افزایش داشته است.

رییس دادگستری جیرفت گفت: ۵۳ زندانی جرایم مالی غیرعمد از زندان جیرفت آزاد شده اند و تعداد ۲۴ زندانی واجد شرایط دیگر نیز در زندان حضور دارند.

او با قدردانی از مشارکت مردم نیکوکار و خیران شهرستان جیرفت اظهار داشت: به‌رغم ایجاد مشکلات کرونایی و برگزارنشدن جشن گلریزان، با کمک نیکو کاران جیرفتی و انجمن حمایت از زندانیان جیرفت مشارکت بسیار خوبی در این امر خداپسندانه صورت گرفت.

ستایی مختاری گفت: جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان، مختص ماه مبارک رمضان نیست و در طی سال نیز ادامه دارد و دادگستری وانجمن حمایت از زندانیان جیرفت در تمام ایام سال، آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیکوکار هستند.

او تصریح کرد: با توجه به کمک‌های خیران، تمامی زندانیان محکوم جرایم مالی تا سقف ۲۰ میلیون تومان آزاد خواهند شد.

رییس دادگستری شهرستان جیرفت با بیان اینکه آمار ورودی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، شناور است، اظهار کرد: افرادی که قصد مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد دارند می‌توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۰۶۴۳۵۰۰۰۹کمک‌های نقدی خود به حساب انجمن حمایت از زندانیان واریز کنند تا در این امر خیر و خداپسندانه شریک باشند.

ستایی مختاری اظهار داشت: وکلای نوع دوست شهرستان جیرفت مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان مالی کمک کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار