تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی از سوی مسئولان

برخی از مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید امید شهیدی نیا رییس هیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

 این پیام به شرح ذیل است:

امروزه با تحولات سریع در عرصه ارتباطات و فناوری‌های ارتباطی تلفیق نوینی از علم و هنر در حال شکل گیری است. یکی از نهاد‌هایی که لزوم پیشگامی در این عرصه را به عهده دارد بخش روابط عمومی است.

از سویی روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقش مهمی را در اجرای راهبرد‌ها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دو سویه سازمان‌ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می‌کند و تعالی می‌بخشد.

روابط عمومی و ارتباطات، ساز و کار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران آن باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند.

نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آیینه تمام نمای انتظارات مردم از سازمان‌ها عمل می‌کند؛ بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که بعنوان یک سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان، جایگاه ویژه‌ای دارد.

۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی؛ بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم، نماد‌های توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، مردم داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که ماموریت انجام آن بر عهده روابط عمومی است.

اینجانب، این مناسبت را به تمامی مدیران و کارشناسان مجموعه روابط عمومی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی علی الخصوص همکاران روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تبریک عرض می‌نمایم. امیدوارم همواره فعالیت‌های این حوزه در جهت پیشبرد اهداف سازمانی؛ کماکان با ارتباط موثر در انجام امور؛ نقش آفرین و اثربخش باشند.

سید امید شهیدی نیا رییس هیت مدیره ومدیرعامل

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» بیانگر اهمیت و جایگاه ویژه روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی دنیای امروز است.

در دوران همه گیری کرونا، روابط عمومی یکی از بازوان اصلی دانشگاه در فرهنگ سازی رفتارهای بهداشتی و ارتقا سطح سواد سلامتی مردم برای گذر از پیک های سنگین این ویروس منحوس بود که با اقدامات موثر و حضور همه جانبه در عرصه های مختلف اطلاع رسانی و انعکاس مستمر خدمات و زحمات مدافعان سلامت درحوزه های بهداشت و درمان، نقشی سازنده و ماندگار از خود به نمایش گذاشت.

اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیر و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه و واحدهای تابعه که در دوران سخت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا درجهت تحقق اهداف نظام سلامت، فعالیت جهادی داشتند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و بهروزی همه دست اندرکاران حوزه ارتباطات را مسئلت می نمایم.

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار