رکورد شکنی تولید فولاد خراسان

با تولید کم سابقه سه ناحیه تولید مجتمع فولاد خراسان در یک ماه این مجتمع رکوردشکنی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: این مجتمع در اردیبهشت ماه امسال شاهد رکوردشکنی بی سابقه‌ای در اغلب حلقه‌های زنجیره تولید خود بود به طوری که در اتفاقی کم نظیر هر سه کارخانه گندله سازی، احیا مستقیم و فولادسازی شرکت در بالاترین نصاب‌های خود را از ابتدای راه اندازی ثبت کردند.

او افزود: این در حالی است که با گذشت تنها دو ماه از سال جدید، بزرگ‌ترین فولادساز شرق کشور تا کنون ۱۱ رکورد تازه در زنجیره تولید خود خلق کرده است.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان ادامه داد: واحد احیا مستقیم شماره ۲ مجتمع فولاد خراسان که بالاتر از ظرفیت اسمی خود در حال تولید است، پس از گذشت ۵ سال از ثبت آخرین رکورد خود موفق شده با افزایش ۴۱۴ تنی تولید آهن اسفنجی، رکورد پیشین خود را که در اردیبهشت سال ۹۵ به ثبت رسانده بود به عدد ۷۱ هزار و ۴۱۵ تن برساند.

غفوری بیان کرد: همچنین کارکنان فولاد خراسان در بخش گندله سازی، موفق شدند با قریب به ۳ هزار تن افزایش در تولید گندله، به رکورد ۱۹۴ هزار و ۵۷۵ تن تولید در اردیبهشت ماه دست یابند.

او تصریح کرد: همکاران پرتلاش ما در ناحیه گندله سازی در حالی موفق به افزایش ۲ هزار و ۹۹۸ تنی تولید در این ناحیه شدند که در فروردین ماه امسال با تولید ۱۹۱ هزار و ۵۷۷ تن توانسته بودند به رکوردی جدید دست یابند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان تاکید کرد: رکورد ۵۲ هزار و ۵۸۹ تنی فروردین ماه، به تناژ ۵۴ هزار و ۷۹ تن در پایان اردیبهشت ماه ارتقا یافته که حاکی از  هزار و ۴۹۰ تن ارتقای تولید شمش فولادی در بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی شرق کشور است.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار