اعلام حمایت آلمان از تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی

وزیر خارجه آلمان تجاوزگری‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را حق این رژیم برای دفاع از خود دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی عربی، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان امروز (یک‌شنبه) به تشدید درگیری‌ها در اراضی اشغالی و فلسطین واکنش نشان داد.

او در مصاحبه با روزنامه‌ای آلمانی گفت: اسرائیل از حقش برای دفاع از ساکنان خود در برابر حملات موشکی حماس استفاده می‌کند.

هایکو ماس افزود: اکنون لازم است خشونت پایان یابد و به گفتگو درباره گام‌های مشخص با هدف ایجاد اعتماد بین اسرائیل و فلسطین و همچنین جستجوی راه حل مبتنی بر همزیستی دو دولت پرداخته شود.

وزیر خارجه آلمان پاسخ‌های گروه‌های مقاومت به هدف قرار گرفته شدن غیرنظامیان در نوار غزه و قدس را «تروریسم موشکی» عنوان کرد.

در این خصوص، پلیس آلمان در جریان تظاهرات روز گذشته برای حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی که در شمال این کشور برگزار شد، ۱۶ شهروند آلمانی که پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زده بودند، دستگیر کرده است.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتس»، وزیر جنگ او در ظاهر خود را متعهد به ادامه حملات می‌دانند، ولی در مذاکراتی که بین فرماندهان ارشد این رژیم و نخست وزیر شکل گرفته است این فرماندهان از نتانیاهو خواستند که از ادامه حملات نظامی دست بردارد.

رژیم صهیونیستی تاکنون خانه‌های بسیاری را در نوار غزه هدف قرار داده است که در دو مورد آن تمامی اعضای خانواده‌ها به شهادت رسیده و امدادرسانان اجساد آنان را از زیر آوار بیرون کشیده‌اند.

این در حالی است که خبرنگار الجزیره اعلام کرد از زمان آغاز درگیری‌ها میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان تاکنون ۱۴۷ فلسطینی شهید شده اند که ۴۱ کودک و ۲۳ زن را شامل می‌شود و حدود ۱۱۰۰ فلسطینی نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۱۶:۲۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آلمان مصبب دو جنگ جهانی و کشتار میلیون ها انسان خفه باشه براش بهتره.
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه اریا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آلمان و فرانسه نوکرای بی چون و چرای آمریکا که عینا گوسفند دنباله رو آمریکا هستید و هیچ اراده مستقلی از خود ندارید همچنان به اعلام حمایت از تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی ادامه دهیدتا ببینیم ایندفعه که تمام مردم دنیا پشت فلسطین مظلوم بلندشده و یکصدا به پاخواسته موفقترند یا شما بی وجودها ( دولت های آلمان و فرانسه) ...
آخرین اخبار