رأی الیوم نوشت:

انتفاضه فلسطینیان با بیرون راندن صهیونیست‌ها متوقف خواهد شد

رأی الیوم تاکید کرد که انتفاضه سوم فلسطینیان فقط پس از بیرون راندن همه شهرک نشینان صهیونیست از اراضی پاک فلسطین و تشکیل کشور مستقل متوقف خواهد شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اینترنتی رأی الیوم با اشاره به ترس و وحشتی که صهیونیست‌ها از وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری اشغالی رود اردن داشتند، به خصوص اگر فلسطینیان در کرانه باختری به فناوری موشک نیز دست پیدا کنند، نوشت: روز‌های آینده برای نتانیاهو و شهرک نشینانش روز‌های شوک آوری خواهد بود و این انتفاضه فقط پس از بیرون راندن همه شهرک نشینان صهیونیست از سرزمین پاک فلسطین و تشکیل کشور مستقل فلسطین در همه اراضی اشغالی متوقف خواهد شد.

روزنامه رأی الیوم در سرمقاله امروز خود با عنوان «چرا انتفاضه کنونی با دو انتفاضه پیشین تفاوت دارد؟» نوشت: حرکت کرانه باختری، همانند فیل کُند است، اما اگر به حرکت در آید همه شهرک نشینان و سربازان اسرائیلی را از پیش رویش کنار می‌زند و جوانانش به شیر‌های ژیان و خشمگینی در حمایت از مسجد الاقصی و محله شیخ جراح و همبستگی با مقاومت دلاور در نوار غزه تبدیل خواهند شد و به حرکت خود تا محقق کردن همه اهدافشان هر قدر هم که زمان ببرد و هر قدر هم که جانشفانی نیاز داشته باشند، ادامه خواهند داد.

امروز انتفاضه به کمینگاهش در نابلس، الخلیل، جنین و همه شهر‌ها و مناطق و روستا‌های کرانه باختری بازگشته و رویارویی با نیرو‌های اشغالگر و غاصب صیهونیستی شعله ور شده و همه خیابان‌ها و میدان‌ها به صورت شتابان به پاره‌هایی از آتش تبدیل شده‌اند.

شهادت هفت فلسطینی در تیراندازی نیرو‌های صهیونیست پس از نماز جمعه در چند منطقه، یک آغاز حقیقی برای خطرناکترین تحولی است که مقامات حکومت اشغالگر همواره از آن می‌ترسیدند و از شدت ترس ناشی از وقوع آن، بدن‌هایشان می‌لرزید، زیرا کرانه باختری که حدود ۲۵ سال است آرامش بر آن حاکم است به علت آمیختگی‌اش با شهرک‌ها و عمق تل آویو، کشتارگاه حقیقی دولت اشغالگر صهیونیست است به خصوص اگر انتفاضه کنونی همانند انتفاضه مسلحانه دوم پیش برود و جوانان در آن دست به سلاح ببرند و فناوری موشک‌ها نیز به دست قیام کنندگان برسد که احتمالش هم وجود دارد.

ملت فلسطین در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ و کرانه باختری و نوار غزه بر بستر مقاومت و یاری مسجد الاقصی و ساکنان محله شیخ جراح و زیر چتر موشک‌های گروه‌های مقاومت متحد شده‌اند و این دستاوردی است که ثمره قلدری تل آویو و باور اشتباهی است که صهیونیست‌ها دارند و فکر می‌کنند ملت فلسطین تسلیم شده است.

کوچکترین تردیدی نداریم که ساکنان کرانه باختری که انتفاضه‌های اول و دوم آن‌ها دولت اشغالگر و شهرک نشینان آن را وحشت زده کرد، با شجاعت و دلاوری پرچم‌های انتفاضه سوم را بلند خواهند کرد و با هفت شهید و ده‌ها زخمی که تقدیم کردند عرصه فداکاری‌ها را گشوده‌اند. روز‌های آینده برای نتانیاهو و شهرک نشینانش روز‌های شوک آوری خواهد بود. صبر‌ها لبریز شده و صبر راهبردی پایان یافته است. این انتفاضه فقط پس از بیرون راندن همه شهرک نشینان از سرزمین پاک فلسطین و تشکیل کشور مستقل فلسطین در همه اراضی اشغالی متوقف خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود و خدا قوت بر عزم راسختان دلاور مردان مرد میدان نبرد حق علیه باطل ، ای مجاهدین مقاومت اسلامی فلسطین مظلوم اشغال شده به شرط صبر و مقاومت جانانه و ایستادگی متحدانه و یکپارچه به حول قوه الهی خداوند جل جلاله فتح و پیروزی بزرگ بسیار نزدیک است فقط حیدوار خیبر کنشون کنید امانشون ندهید نفس برشون کنید پی در پی با شدت و حدت هرچه تمامتر برشون یورش ببرید تا این صهیونیستهای سفاک غاصب جنایتکاران نسل کشان کودک کشان مظلوم کشان شکنجه گران غارتگران فاشیستهای موزی نژادپرستان شیاطین از سرزمینهای اشغالی فلسطین و قدس شریف فراری شوند و نابود و پراکنده شوند آزادی و پیروزی نهایی بسیار نزدیک است که بعد از هر سختی نصرت الهی و گشایش و پیروزیست برای شما امت واحده رسول الله ص . بسیار ذکر الله اکبر و لبیک یا رسول الله ص و لبیک یا حیدر کرار علی ع را در حملاتتان بگوید با صوت بلند .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشالا نبرد و انتفاضه سوم نبرد نهایی خواهد بود به نفع مسلمانان و اعراب فلسطینی و بیرون راندن بنی صهیون و آل یهود
آخرین اخبار