پیشنهاد فریبنده بن زاید به نتانیاهو برای حمله زمینی به غزه

رئیس انستیتوی حقوق و روابط بین‌الملل اروپا در بروکسل اعلام کرد ولی عهد ابوظبی حمله زمینی به غزه را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الان، «محمود رفعت» کارشناس حقوق بین‌الملل و رئیس انستیتوی اروپایی حقوق و روابط بین‌الملل اروپا در بروکسل اعلام کرد که «محمد بن زاید»، ولی عهد ابوظبی پیشنهادی عجیب و فریبنده به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره غزه ارائه کرده است.

محمود رفعت در توئیتی در حساب کاربری خود نوشته است: محمد بن زاید پیشنهاد فرستادن مزدور به اسرائیل را به نتانیاهو داده است. همچون کسانی که در یمن می‌جنگند و امارات آن‌ها را تأمین مالی می‌کند تا به صورت زمینی به غزه حمله کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده است که خبر‌های ضد و نقیضی درباره تصمیم رژیم صهیونیستی برای آغاز حملات زمینی به نوار غزه منتشر می‌شود.

امارات و رژیم صهیونیستی نیمه سپتامبر سال میلادی ۲۰۲۰ با میانجیگری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا رسما توافق عادی‌سازی روابط امضاء کردند.

در این خصوص، «جدعون لیفی»، تحلیلگر سیاسی و اقتصادی صهیونیست با اشاره به شکست جدید و سهمگین ارتش صهیونیستی در نوار غزه و خسارت حدود یک میلیارد دلاری این رژیم فقط در دو روز اول حملات موشکی رزمندگان فلسطینی به مناطق صهیونیست نشین از پایان یافتن این رژیم خبر داد.

این تحلیلگر افزود: خسارات وارده به اقتصاد اسرائیل در نتیجه رویارویی با یک دشمن جنگجو و ددمنش آن هم در یک منطقه کوچک به نام نوار غزه، به ۹۱۲ میلیون دلار رسیده است. این خسارت ظرف مدت زمانی بسیار کوچکی یعنی فقط در طول دو روز واردشده است و بودجه اسرائیل هرگز اجازه آن را نخواهد داد و هرگز برای مدت زمان طولانی صبر نخواهد داشت.

این تحلیلگر سیاسی اقتصادی صهیونیستی افزود: آمریکا در نهایت برای اسرائیل فایده‌ای نخواهد داشت و رؤسای عرب نیز به اسرائیلی‌ها کمک نخواهند کرد، زیرا خودشان در کشورهایشان ناتوان هستند و ملت‌هایشان از آنان بیزارند.

در حملات سه روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین، آمار شهدای فلسطینی به ۱۱۹ نفر رسید که ۳۱ نفر آن‌ها کودک و ۱۹ نفر زن هستند، آمار مجروحان نیز به ۸۳۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
آمریکا با اون همه قدرت نظامی توان حمایت از رژیم صهیونستی در مقابل غزه نداره امارات که هیچ بخاری نداره میخواد ازش حمایت کنه؟چقدر این پادشاهان عروسکی توهم زور و قدرت دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر حاکمان امارات و عربستان
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
پیشنهاد فریبنده بن زاید به نتانیاهو برای حمله زمینی به غزه .
اولا که صهیونیستهای غاصبین ملعونین و توی خائن خودفروخته و مزدوران خبیث خائنتر از خودت هیچ غلطی نمی توانید بکنید از این به بعد در فلسطین اشغالی مظلومین ثانیا بن زاید ولی عهد ابوظبی ملعون خبیث نجس منحوس خائن جهنمی بدان و آگاه باشید به زودی زود تمامی کشورهای حوضه خلیج فارس که با صهیونیستها و آمریکایهای تروریست جنایتکاران اشغالگران غارتگران کافرین ملعونین همپیمان شده اند بر علیه امت مستضعفین مومنین مظلومین فلسطین اشغالی و بر علیه امت مستضعفین واحده رسول الله ص در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص همپیمان شدید بزودی زود توسط دلاور مردان مرد انقلابی حزب اللهی امت واحده رسول الله ص امت اسلام ناب محمدی ص ممالکتان فتح خواهند شد و مزدورانتان و سربازانتان به درک جهنم اسفل سافلین انداخته خواهند شد به درک زباله دان تاریخ بشریت و شما سران خائنین فتنه ها و توطعه گریهای شیطان صفتان آن مملکتها که به اسلام و مسلمین خیانت کرده اید مجازات کیفری بسیار سختی در پیش رو خواهید داشت هم در دنیا هم در آخرت . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار