پوشش لحظه به لحظه تحولات غزه در چهارمین روز عملیات «شمشیر قدس»؛

به صدا درآمدن مجدد آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی/ حدود ۲۰۰۰ فروند موشک و راکت از غزه شلیک شده است

مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آماج حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در غزه و قدس اشغالی و پاسخ کوبنده نیروهای مقاومت به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

رژیم اشغالگر قدس تاکنون ده‌ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهر‌های غزه و خان یونس هدف قرار داده و ویرانی‌های زیادی به بار آورده است. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایات صهیونیست ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آماج حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داده که طی آن چند صهیونیست به هلاکت رسیده، ده‌ها صهیونیست زخمی شده و خسارت‌های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شده است. برای اولین بار موشک‌های مقاومت به شمالی‌ترین شهر‌های اشغالی رسیده و آژیر خطر حتی در الجلیل و مناطق دورتر از آن نیز به صدا درآمده است.

شنیده شدن صدای انفجار و آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین

پایگاه خبری صابرین نیوز از شنیده شدن صدای چندین انفجار در شهر ریشون لتصیون و به صدا درآمدن آژیر خطر در عسقلان, اسدود, کریات ملاخی و سایر شهرک های هم مرز با نوار غزه خبر داد.

۳ سال پیش
حملات موشکی گسترده گردان های قسام به اسدود و سدیروت

گردان های قسام اعلام کرد در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه الشاطئ در نوار غزه، اسدود و سدیروت را هدف ده ها موشک قرار داده است.

۳ سال پیش
اذعان به زخمی شدن سه صهیونیست در بئر السبع و اسدود

رژیم صهیونیستی به زخمی شدن سه شهرک نشین در حمله موشکی گردان های قسام به اسدود و بئر السبع اذعان کرد.

۳ سال پیش
شهادت 3 فلسطینی در اردوگاه الشاطئ

در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی با پنج فروند موشک به خانه ای مسکونی در اردوگاه الشاطئ در غرب نوار غزه سه فلسطینی شهید شدند.

۳ سال پیش
درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در الخلیل

شبکه الجزیره از درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در الخلیل در کرانه باختری خبر داد.

همچنین جوانان فلسطینی در شهر باقه در اراضی اشغالی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. 

۳ سال پیش
شهادت 3 فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد رسانه های فلسطینی از شهادت 3 فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه "تله قلیبو" در شمال نوار غزه خبر دادند.

۳ سال پیش
حملات موشکی گردان های قسام به بئر السبع

گردان های قسام اعلام کرد: به تلافی خون شهدای کرانه باختری و در پاسخ به حملات دشمن به غیرنظامیان در شمال نوار غزه، شهر بئر السبع در اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی قرار دادیم.

 

۳ سال پیش
تظاهرات در هلسینکی، سارايوو و آتن در حمایت از فلسطین

صد‌ها نفر در مرکز شهر هلسینکی، پایتخت فنلاند علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تظاهرات کردند.

همچنین، صد‌ها نفر از شهروندان سارایوو در بوسنی و هرزگوين در مرکز اين شهر علیه جنايات رژیم غاصب صهیونیستی تظاهرات کردند.

در خبری ديگر؛ صد‌ها نفر در شهر آتن، پایتخت یونان در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه تظاهرات کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن دست نوشته و پرچم‌های فلسطین و سر دادن شعار و تجمع در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در آتن اعتراض خود را به حملات وحشیانه این رژیم به مردم غزه نشان دادند.

۳ سال پیش
اذعان مقام سازمان ملل به وضع وخيم مردم غزه

استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونيو گوترش دبيرکل سازمان ملل متحد گفت: همکاران ما در بخش کمک‌های بشردوستانه، از غزه به ما گزارش می‌دهند که ذخایر سوخت در غزه به شدت کاهش یافته است و این منطقه با قطع روزانه برق به مدت ۸ تا ۱۲ ساعت روبرو است.

دوجاريک افزود: ۲۳۰ هزار نفر از مردم شهر خان یونس در نوار غزه به خاطر قطع برق و آسیب به سیستم آبرسانی دسترسی محدودی به آب آشامیدنی بهداشتی دارند. بیش از ۱۲ هزار نفر در مدارس تحت کنترل آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی) پناه گرفته اند. ۲۹ مدرسه در غزه به عنوان پناهگاه برای افراد آواره بازگشایی شده اند. آنروا و شرکای آن غذا و آب را برای این افراد فراهم می‌کنند. همانطور که پیشتر گفته شد تنها ۲۹ درصد از بودجه مورد نیاز برای کمک‌های بشردوستانه در فلسطین تامین شده است.

در همین حال؛ آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا اعلام کرد: دست کم چهار ساختمان متعلق به این نهاد در نوار غزه، در حملات هوایی "اسرائیل"، هدف قرار گرفت.

همچنین؛ روزنامه تایمز آو اسرائیل به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی اعلام کرد: سوخت ژنراتور‌های برق غزه تا روز یکشنبه تمام می‌شود.

۳ سال پیش
وحشت صهیونیست ها از پاسخ احتمالی حزب الله لبنان

شهرک صهیونیست نشین متولا از ترس پاسخ احتمالی حزب الله به شهادت محمد طحان جوان لبنانی از سکنه خالی شده و نظامیان صهیونیست در این شهرک مستقر شده اند.

 

۳ سال پیش
از شهادت ۶ کودک فلسطینی تا ۸ بار بمباران اردوگاه الشاطئ در غرب نوار غزه

شهرک‌نشینان صهیونیست منزل یک خانواده فلسطینی در محله «العجمی» در شهر اشغالی یافا را به آتش کشیدند که طی این حمله دو کودک این خانواده فلسطینی دچار سوختگی شدند.

از سوی دیگر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۸ بار اردوگاه الشاطئ در غرب نوار غزه را بمباران کردند.

طبق آخرین اخبار، کادر پزشکی موفق شدند پیکر ۶ کودک را از زیر آوار منزلی که ساعتی پیش در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطئ در غرب غزه هدف قرار گرفت بیرون بیاورد.

منابع صهیونیستی نیز خبر دادند که در پی حملات موشکی مقاومت به اسدود و بئر السبع دست کم سه صهیونیست مجروح شده‌اند.

۳ سال پیش
از تداوم حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال غزه تا ضد و نقیض‌های آتش بس

برخی منابع خبری از حمله گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال غزه خبر دادند.

براین اساس، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بیش از ۲۵ حمله به شمال نوار غزه انجام دادند.

از سوی دیگر مقاومت فلسطین نیز اعلام کرده است که، چند راکت به سوی بئرالسبع و شهرک‌های اطراف شلیک کرد.

رویترز به نقل از منبع فلسطینی نیز اعلام کرده است که، میانجی‌هایی از قطر و مصر و سازمان ملل تماس‌های خود برای رسیدن به آتش‌بس در غزه را افزایش داده‌اند.

۳ سال پیش
هدف قرار دادن پایگاه هوایی «حتسریم» صهیونیست‌ها توسط گردان‌های القسام

گردان‌های القسام اعلام کردند که، پایگاه هوایی «حتسریم» صهیونیست‌ها را با چند موشک هدف قرار داده اند.

۳ سال پیش
زورگویی اسرائیل به شبکه‌های اجتماعی درباره ممانعت از انتشار محتوای ضد صهیونیستی

پایگاه اطلاع رسانی اسرائیلی عبری زبان نیوز وان گزارش داده است که، بنی گانتس وزیر جنگ اسرائیل طی رایزنی‌هایی با مدیران اجرایی شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و تیک تاک از آن‌ها در خواست کرده است تا هر چه سریعتر صفحاتی را که اقدام به انتشار اخبار ضد صهیونیستی می‌کنند، حذف و آن‌ها را از دسترس خارج کنند.

گانتس معتقد است این صفحات اقدام به تحریک افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی می‌کنند و اطلاعات نادرستی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند.

 

۳ سال پیش
احتمال برقراری آتش بس در غزه تا روز دوشنبه

 برخی منابع صهیونیستی به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی شدند که احتمال دارد تا اوایل هفته آینده (روز دوشنبه) آتش‌بس در غزه برقرار شود.

۳ سال پیش
آغاز مجدد شلیک راکت به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

برخی منابع فلسطینی و صهیونیستی از شنیده شدن صدای اژیر خطر شلیک راکت به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه خبر دادند.

۳ سال پیش
شهادت کودک فلسطینی بر اثر بمباران صهیونیست‌ها در جبالیا

بر اثر بمباران مناطق مسکونی در جبالیا از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی، یک کودک فلسطینی به شهادت رسید.

۳ سال پیش
افزایش شمار شهدای امروز کرانه باختری به ۱۱ نفر

منابع پزشکی گزارش دادند: با شهادت یک فلسطینی دیگر در طولکرم، شمار شهدای امروز کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صیونیست به ۱۱ نفر رسید.

۳ سال پیش
شمار شهدای غزه به ۱۲۶ نفر رسید/۹۵۰ مجروح

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد: شمار شهدای غزه به ۱۲۶ نفر رسیده که از این تعداد ۳۱ نفر کودکان و ۲۰ نفر زنان هستند؛ تاکنون ۹۵۰ نفر مجروح شده اند.

۳ سال پیش
شلیک ۳ موشک از خاک سوریه به سمت اراضی اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که لحظاتی پیش ۳ فروند موشک از داخل خاک سوریه به سمت اراضی اشغالی شلیک شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: سه فروند موشک از داخل سوریه شلیک شده است که یکی از آن‌ها داخل خاک سوریه سقوط و دو فروند دیگر در فضای باز سقوط کرد.

۳ سال پیش
موشک باران مجدد تل آویو

گردان های قدس بار دیگر تل آویو را موشک باران کردند.

۳ سال پیش
واشنگتن: مشاور وزیر خارجه در حال رایزنی با مقامات اسرائیلی است

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: تماس های زیادی با مسئولان اسرائیلی، فلسطینی و دیگر شرکا داریم؛ مشاور وزیر خارجه اکنون در نشست با مسئولان اسرائیلی است و هنوز چیزی نداریم که در مورد آن اعلام کنیم.

۳ سال پیش
مشاور وزیر خارجه آمریکا وارد تل آویو شد

سفارت آمریکا در اراضی اشغالی با انتشار پیامی در توییتر خود اعلام کرد: هادی عمرو فرستاده ویژه آمریکا در امور اسرائیل و فلسطین، برای بررسی موضوع آرامش پایدار بین اسرائیلی ها و فلسطینی ها وارد تل آویو شده است.

در ایپ پیام توییتری آمده است: عمرو که رسما سمت مشاور وزیر امور خارجه در امور اسرائیل و فلسطین را برعهده دارد، امروز به منظور تلاش برای برقراری آرامش پایدار وارد تل آویو شد.

۳ سال پیش
نماینده حماس در لبنان: مذاکرات درباره آتش بس در جریان است

احمد عبدالهادی نماینده حماس در لبنان گفت: مذاکرات مربوط به آتش بس برقرار است اما رژیم اشغالگر همچنان از هرگونه تعهد در مذاکرات آتش بس شانه خالی می کند.

۳ سال پیش
شمار شهدای امروز غزه به ۲۶ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد: در پی حملات امروز نظامیان صهیونیست در غزه، قدس و کرانه باختری ۲۶ فلسطینی شهید و بیش از ۶۰۰ نفر مجروح شده اند.

۳ سال پیش
آسیب دیدن صد‌ها ساختمان و خودرو در اراضی اشغالی

بررسی‌های شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که طی درگیری‌های اخیر تاکنون ۸۶۸ ساختمان و ۸۵۸ خودرو در اراضی اشغالی آسب دیده است.

۳ سال پیش
شلیک ۱۷۰ راکت به سمت اراضی اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: از صبح امروز ۱۷۰ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

۳ سال پیش
شهادت یک فلسطینی در خان یونس

منابع پزشکی از شهادت یک شهروند فلسطینی و زخمی شدن یک نفر دیگر به دنبال بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس خبر دادند.

به دنبال حملات جنگنده های شناسایی رژیم صهیونیستی به شهر جبالیا دو شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.

۳ سال پیش
ریاست جمهوری لبنان شهادت جوان لبنانی از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

ریاست جمهوری لبنان می گوید: جان باختن جوان لبنانی به ضرب گلوله ارتش اسرائیل در مرزهای جنوبی را محکوم می کنیم؛ وزارت خارجه به سازمان ملل، تعدی به جوان لبنانی را ابلاغ کرده تا اقدامات لازم اتخاذ شود.

۳ سال پیش
مقاومت فلسطین پنتاگون را غافلگیر کرده است

خبرنگار شبکه الجزیره در واشنگتن می گوید: مقاومت فلسطین پنتاگون را غافلگیر کرده و اکنون برای اولین بار پنتاگون را درگیر قدرت خود کرده است.

۳ سال پیش
پیشرفت در روند میانجیگری برای آتش بس

رسانه های صهیونیست به نقل از منابع مصری از پیشرفت در روند میانجیگری ها برای آتش بس خبر دادند.

۳ سال پیش
سی‌ان‌ان: مسئولان دولت بایدن، خواستار توقف حکم اخراج فلسطینان از منازلشان شدند

سی ان ان مدعی است: برخی مسئولان دولت بایدن، اسرائیل را تشویق کرده اند که حکم اخراج فلسطین ها از منازلشان در قدس را متوقف کند.

این شبکه آمریکایی می گوید: مسئولان آمریکایی می گویند که کاخ سفید از نزدیک مذاکرات تازه ای را که به رهبری مصر برای آتش بس شکل گرفته، دنبال می کند.

۳ سال پیش
شهادت یک فلسطینی در خان یونس

منابع پزشکی از شهادت یک شهروند فلسطینی و زخمی شدن یک نفر دیگر به دنبال بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس خبر دادند.

به دنبال حملات جنگنده های شناسایی رژیم صهیونیستی به شهر جبالیا دو شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.

۳ سال پیش
محمود عباس: جامعه بین الملل تجاوزهای اسرائیل را متوقف کند

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: از بایدن می خواهیم تا برای توقف حملات اسرائیل علیه فلسطینی ها ورود کند.

وی افزود: از شورای امنیت، کمیته چهارجانبه بین المللی و سازمان های بین المللی می خواهیم که مسئولیت خود برای توقف این تجاوزات را متحمل شوند.

 

۳ سال پیش
تیراندازی صهیونیست‌ها به فلسطینیان در شیخ جراح

تیراندازی شهرک نشین های صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی در محله شیخ جراح در قدس اشغالی:

۳ سال پیش
حزب الله شهادت جوان لبنانی را تسلیت گفت

حزب الله لبنان شهادت «محمد طحان»، جوان لبنانی، که هنگام حضور در تظاهرات حمایت از مردم فلسطین در مرز با سرزمین های اشغالی به ضربه گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید را تسلیت گفت.

۳ سال پیش
شلیک ۵ راکت به سمت سدیروت

گردان‌های قسام ۵ راکت به سمت شهرک سدیروت شلیک کرد.

۳ سال پیش
به صدا درآمدن آژیر هشدار در نقب غربی

صدای آژیرهای هشدار در منطقه نقب غربی پس از شلیک موجی از راکت ها از نوار غزه به صدا درآمد.

۳ سال پیش
شمار شهدای فلسطینی به ۹ نفر رسید:

هلال احمر فلسطین گزارش داد: شمار فلسطینیان که از صبح امروز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند به ۹ نفر رسید.

۳ سال پیش
شهادت یک فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

یک فلسطینی در روستای الریحیه از ناحیه سر هدف گلوله جنگی نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

۳ سال پیش
شمار شهدای امروز در نوار غزه به ۸ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که با شهادت یک جوان فلسطینی در روستای الریحیه، شمار شهدای امروز در نوار غزه به ۸ نفر رسید.

۳ سال پیش
به صدا درآمدن آژیر هشدار در سدیروت

موج جدیدی از حملات راکتی از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی انجام شد و آژیر هشدار در شهرک سدیروت به صدا درآمده است.

گروهی از فلسطینی ها با شهرک نشینان صهیونیست در منطقه بیت حنینا در قدس اشغالی درگیر شدند.

۳ سال پیش
به صدا درآمدن آژیر هشدار در سدیروت

موج جدیدی از حملات راکتی از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی انجام شد و آژیر هشدار در شهرک سدیروت به صدا درآمده است.

گروهی از فلسطینی ها با شهرک نشینان صهیونیست در منطقه بیت حنینا در قدس اشغالی درگیر شدند.

۳ سال پیش
۴۷۴ مجروح در نوار غزه

هلال احمر فلسطین گزارش داد: به دنبال حملات رژیم صهیونیستی، تاکنون ۴۷۴ فلسطینی در کرانه باختری، قدس اشغالی و نوار غزه زخمی شده اند.

۳ سال پیش
شهادت جوان لبنانی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

یک جوان لبنانی هنگام حضور در تظاهرات ضد صهیونیستی در مرز با فلسطین اشغالی، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

 

۳ سال پیش
مصر گذرگاه رفح را بازگشایی می کند

مصر فردا شنبه گذرگاه رفح را به منظور پذیرش مجروحان فلسطینی به دنبال حملات رژیم صهیونیستی باز می کند.

۳ سال پیش
مجروح شدن ۵ صهیونیست در بئر السبع

رسانه‌های صهیونیست از زخمی شدن پنج صهیونیست به دنبال حملات موشکی گروه‌های مقاومت به شهر بئر السبع خبر دادند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کرد که عملیاتی توپخانه‌ای را علیه مواضع دشمن در طول نوار مرزی غزه انجام داده است.

۳ سال پیش
تلویزیون رژیم صهیونیستی: مصر پبشنهاد آتش بس ۱۲ ساعته را مطرح کرده است

کانال‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی از پیشنهاد آتش بس ۱۲ ساعته مصر برای آتش بس خبر دادند.

بر اساس این گزارش، تلویزیون اسرائیل مدعی شد: مصر پیشنهاد داده به مدت ۱۲ ساعت آتش بس برقرار شود؛ اما اسرائیل با این مسأله مخالفت کرده و گفته هنوز از حماس انتقام گرفته نشده است.

۳ سال پیش
حمله ارتش صهیونیستی به نیرو‌های دریایی حماس

سرویس‌های خبری رژیم صهیونیستی مدعی شدند: نیروی هوایی اسرائیل نیرو‌های دریایی حماس ازجمله شناور و انبار اسلحه این گروه را مورد اصابت قرار دادند.

۳ سال پیش
ادعای مقام صهیونیست: اگر پرتاب موشک در غزه متوقف شود اسرائیل آماده آتش‌بس است

«الكساندر بن زوی» سفیر رژیم اشغالگر در روسیه، در سخنانی مدعی شد: «هیچ جنگ تمام عیاری میان اسرائیل و فلسطین نخواهد بود. چنانچه موشک‌ها در غزه متوقف شوند آماده آتش‌بس هستیم.»

او در ادامه مدعی شد رژیم اشغالگر در تنش‌های غزه از آمریکا کمک نظامی اضافه نخواهد گرفت و افزود: «اسرائیل در مذاکرات با فلسطینی‌ها آماده امتیازدهی است.»

۳ سال پیش
شعار لبیک یا نصرالله در نقطه صفر مرزی لبنان و فلسطین اشغالی
۳ سال پیش
شمار شهدا و زخمی های امروز در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد ۵ نفر شهید و بیش از ۱۵۰ نفر در درگیری‌های امروز با رژیم صهیونیستی در مناطق کرانه باختری زخمی شدند.

۳ سال پیش

در پی عبور برخی از تظاهرکنندگان لبنانی به داخل اراضی اشغالی، نیروهای اشغالگر از شهرک‌نشینان اطراف خواسته تا در خانه‌هایشان بمانند.

این درحالی است که خبرنگار الجزیره خبر داده که شرایط در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی به حالت عادی بازگشته است.

۳ سال پیش
هجوم جوانان اردنی به موانع مرزی اردن و اراضی اشغالی فلسطین
۳ سال پیش
حمله قسام به شهر نتیوت

گردان‌های قسام اعلام کرد شهر نتیوت در فلسطین اشغالی را با راکت بمباران کرده است.

۳ سال پیش

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از پرتاب بمب‌های گازی به‌سوی معترضان فلسطینی در بیت لحم خبر داد.

خبرنگار الجزیره همچنین اعلام کرد نیرو‌های اسرائیلی با استفاده از پهپاد اقدام به شلیک بمب‌های گازی به‌سوی تظاهر کنندگان به‌منظور متفرق ساختن آن‌ها در بیت ایل می‌کنند.

۳ سال پیش
حمله موشکی گردان‌های قسام به بئرالسیع

گردان‌های قسام از هدف گرفتن موشکی بئر السبع خبر دادند.

۳ سال پیش
شکستن حصار‌های امنیتی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی ازسوی ده‌ها لبنانی

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ده‌ها تن از مردم لبنان برای حمایت از مردم قدس و نوار غزه، با شکستن حصار‌های امنیتی وارد اراضی اشغالی فلسطین شده‌اند. پایگاه خبری «عرب۴۸» نیز گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت این افراد تیراندازی کرده‌اند.

۳ سال پیش
تظاهرات شهروندان سوری در حمایت از فلسطینیان قدس و غزه

شهروندان سوری ساکن محله العائدین در حماه در حمایت از شهروندان فلسطینی ساکن قدس و نوار غزه علیه تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

۳ سال پیش
تمدید تعلیق پروازهای شرکت لوفت‌هانزا

خبرگزاری رویترز اعلام کرد شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا از تمدید تعلیق پرواز‌ها به تل آویو تا تاریخ ۱۷ مه خبر داد.

۳ سال پیش

- خبرنگار الجزیره از شهادت یک فلسطینی در بمباران رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

۳ سال پیش
بازداشت ساکنان قدس

سخنگوی نتانیاهو: شاباک و پلیس ۶ فلسطینی از ساکنان قدس را که به اسرائیلی‌ها حمله ور شده بودند، بازداشت کردند.

۳ سال پیش
بمباران واحدهای مسکونی در غزه

رسانه‌های دولتی در غزه: ارتش رژیم صهیونیستی ۶۰ مقر دولتی را بمباران کرده و بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی را به طور کامل خراب کرده است.

۳ سال پیش

سخنگوی نتانیاهو اعلام کرد: شین بت در کنار پلیس برای جلوگیری از ناآرامی در شهرک‌های اسرائیل وارد عمل می‌شود.

۳ سال پیش

هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی یک آپارتمان را در خانیون، در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

۳ سال پیش
انتقاد اردوغان از وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما از بی عدالتی دولت تروریست نسبت به زنان و کودکان و کسانی که سعی در محافظت از عبادتگاه‌های خود دارند ناراحت و عصبانی هستیم.

او افزود: ما در حال انجام اقدامات دیپلماتیک در مورد اوضاع در بیت المقدس هستیم.

۳ سال پیش

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس، اعلام کرد: اجماع کامل مردمی پیرامون مقاومت در جنگ شمشیر بیت قدس بازتاب این واقعیت است که این نماینده جمعی مردم ما و همه اجزای ملت ماست.

۳ سال پیش

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در توئیتر خود نوشت: به تازگی با هایکو ماس (وزیر خارجه آلمان) صحبت و به او تأکید کردم که اسرائیل با حمله وحشیانه حماس به شهروندان و حاکمیت خود موافقت نخواهد کرد. ما به هر روشی برای بازگرداندن امنیت به شهروندان اسرائیلی ادامه خواهیم داد.

او افزود: حماس یک سازمان تروریستی است که از نظر استراتژیک تصمیم گرفته است ثبات منطقه‌ای را خدشه دار کند و در مقابل فلسطینی‌ها از موضع رهبری برخوردار شود.

 
۳ سال پیش

۱۰۱ فلسطینی از صبح امروز جمعه در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری زخمی شده اند.

۳ سال پیش

نیروهای مقاومت با موشک عسقلان را هدف قرار دادند.

۳ سال پیش

گردان‌های قسام لحظاتی پیش کریات ملاخی را آماج حملات راکتی قرار داد

۳ سال پیش

صهیونیست‌های تندرو در شهر اللد اشغالی تهدید به کوچاندن فلسطینیان ساکن این شهر کرده‌اند.

۳ سال پیش

خبرنگار الجزیره اعلام کرد موشک هایی از شمال نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین در حال پرتاب است.

۳ سال پیش

موشک‌های مقاومت هم اکنون شهرک‌های غرب لخیش - منطقه صنعتی جنوب عسقلان، غلاف غزة - زکیم، یاد مردخای، الکرمیة، نتیف را هدف قرار دادند.

۳ سال پیش

درگیری بین تظاهرکنندگان فلسطینی و نیرو‌های اشغالگر در چندین منطقه کرانه باختری ادامه دارد

 

۳ سال پیش

رژیم صهیونیستی از ترس حملات پهپادی حماس از ساکنان شهرک صهیونیست‌نشین بئیری در مجاورت باریکه غزه خواسته در خانه‌های خود بمانند.

۳ سال پیش

صد‌ها فلسطینی پس از پایان نمازجمعه در مسجدالاقصی با مردم غزه اعلام همبستگی کردند.

۳ سال پیش

خبرنگار الجزیره اعلام کرد: درگیری بین تظاهرکنندگان فلسطینی و نیرو‌های اشغالگر در حوالی شهرک بیت ایل در کرانه باختری به وقع پیوسته است

۳ سال پیش
هواپیمای ارتش رژیم صهیونیستی از سوی مقاومت

گردان‌های مجاهدین توانستند با مسلسل سنگین، هواپیمای ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز ایستگاه ناحل عوز هدف قرار دهند.

۳ سال پیش

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی احتمال ورود نیروهای اشغالگر به نوار غزه را برای انجام عملیات نظامی زمینی منتفی نمی‌داند.

۳ سال پیش
نشست مجدد مقامات صهیونیستی برای بررسی اوضاع امنیتی

بنا به اعلام منابع عبری، هم اکنون جلسه‌ای با حضور وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش و شماری دیگر از مقامات نظامی این رژیم برای برآورد اوضاع امنیتی در حال برگزاری است.

۳ سال پیش
نماینده کنگره: آمریکا باید به نقش خود در نقض حقوق بشر فلسطینی‌ها اعتراف کند

الکساندر اوکازیو کورتز، نماینده دموکرات کنگره آمریکا با انتقاد از رفتارهای متناقض «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در حمایت از حقوق بشر گفت: رئیس جمهور گفته اسرائیل حق دفاع از خود را دارد. اما آیا فلسطینی ها حق زنده ماندن دارند؟

او افزود: ایالات متحده باید به نقش خود در نقض حقوق بشر فلسطینی‌ها اعتراف کند. این در مورد هر دو طرف صحت ندارد. بلکه در مورد عدم تعادل قدرت است.

۳ سال پیش

خبرنگار الجزیره از برگزاری راهپیمایی‌ها در چند شهر در کرانه باختری در  اعلام همبستگی با قدس و غزه خبر داد.

۳ سال پیش
حمایت آلمان از تجاوزات رژیم صهیونیستی

سخنگوی صدر اعظم آلمان مدعی است که موشک های حماس که به سوی اراضی اشغالی شلیک می‌شوند، حملات تروریستی هستند.

۳ سال پیش

گردان‌های الناصر صلاح الدین اعلام کردند ما با موشک های گراد شهرعسقلان را بمباران کردیم.

۳ سال پیش
شهادت یک جوان فلسطینی در رام الله

نظامیان صهیونیست با تیراندازی به سوی جوان فلسطینی به اتهام حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیستی «عوفرا» در نزدیکی رام الله در کرانه باختری، او را به شهادت رساندند.

به صدا درآمدن مجدد آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی/ حدود ۲۰۰۰ فروند موشک و راکت از غزه شلیک شده است

۳ سال پیش

نظامیان صهیونیست به فلسطینیانی که قصد عزیمت به مسجد الاقصی برای شرکت در نماز جمعه را داشتند، حمله کردند.

۳ سال پیش

آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه بار دیگر به صدا درآمد.

۳ سال پیش

خسارات وارد شده در صهیونیست‌ها به دلیل موشک‌باران از نوار غزه تا ساعت چهار بعدازظهر دیروز، بنا به اعلام مقامات صهیونیست:

۸۸۶ ساختمان آسیب دیدند
۸۵۸ خودرو آسیب دیدند
۷۲ خانواده بی‌خانمان شدند

 
۳ سال پیش

شناور‌های صهیونیستی نوار غزه را بمباران کردند.

۳ سال پیش

خبرنگار المیادین اعلام کرد هواپیما‌های ریم اشغالگر خانه‌ای را در قسمت غربی خان یونس هدف قرار دادند.

۳ سال پیش
حمله مقاومت به سایت سایت‌های ایرز و زاکیم رژیم صهیونیستی

سرایا القدس از هدف قرار دادن سایت های ایرز و زاکیم را با چندین گلوله خمپاره خبر داد.

۳ سال پیش

الجزیره اعلام کرد نظامیان اشغالگر محدودیت ورود جوانان فلسطینی به مسجد الاقصی را برداشت. بنابراین هیچ محدودیتی از سوی نیرو‌های اشغالگر برای ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی وجود ندارد.

۳ سال پیش
خودروی نظامی صهیونیستی در شمال نوار غزه هدف قرار گرفت

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به نقل از گردان عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد، یک دستگاه خودروی نظامی صهیونیستی در شمال نوار غزه، با موشکی کنترل شونده هدف قرار گرفت و منهدم کرد.

 
۳ سال پیش
فرانسه؛ ممنوعیت تظاهزات در حمایت از فلسطینیان

وزیر کشور فرانسه با ابلاغ دستوری برگزاری راهپیمایی دفاع از فلسطینیان در پاریس و دیگر شهر‌های فرانسه را ممنوع اعلام کرد.

۳ سال پیش

رئیس جمهور فرانسه خواستار توقف خشونت‌ها در خاورمیانه، برقراری آتش بس و مذاکره طرفین شد.

۳ سال پیش
مشارک جنگنده امارات در حمله به غزه

حساب کاربری بدون ظل در توئیتر که خود را افسری در سازمان اطلاعات امارات معرفی می‌کند، نوشت: چهار جنگنده اف ۱۶ امارات از یونان خارج شدند و دیروز به همراه نیرو‌های اسرائیلی، شهر غزه را هدف قرار دادند.

۳ سال پیش
تصاویری دلخراش از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه

به صدا درآمدن مجدد آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی/ حدود ۲۰۰۰ فروند موشک و راکت از غزه شلیک شده است

به صدا درآمدن مجدد آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی/ حدود ۲۰۰۰ فروند موشک و راکت از غزه شلیک شده است

به صدا درآمدن مجدد آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی/ حدود ۲۰۰۰ فروند موشک و راکت از غزه شلیک شده است

۳ سال پیش

شب گذشته ۴۸ فلسطینی در مناطق صهیونیستی حیفا، ۴۳ نفر در اللد و ۱۹ نفر دیگر در یافا دستگیر شدند.

۳ سال پیش

 نظامیان اشغالگر صهیونیست ورودی‌های محله شیخ جراح را بسته تا از ورود افراد نزدیک با مردم محله جلوگیری کنند.

۳ سال پیش

سرایا القدس از هدف قرار دادن ایست نهال عوز با خمپاره‌های سنگین خبر داد.

۳ سال پیش
آمار کشته و زخمی‌های صهیونیست به حدود 140 نفر رسید

منابع پزشکی در فلسطین اشغالی گزارش دادند از زمان آغاز درگیری‌ها تا به امروز، یعنی از روز دوشنبه تا به امروز، ۹ صهیونیست کشته و ۱۳۰ نفر دیگر زخمی شدند.

۳ سال پیش
آمار جدید از شهدا و زخمیان فلسطینی

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد آمار شهدای فلسطینی به ۱۱۹ نفر رسید که ۳۱ نفر آن‌ها کودک و ۱۹ نفر زن هستند، آمار مجروحان نیز به ۸۳۰ نفر رسیده است.

۳ سال پیش

نظامیان اشغالگر صهیونیست از آغاز درگیری‌ها، ۷۵۰ فلسطینی را دستگیر کردند.

۳ سال پیش
زخمی شدن یک کودک فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها

در درگیری بین نظامیان صهیونیست و مردم روستای نبی صالح  در شمال غربی رام‌الله ، یک کودک فلسطینی زخمی شد.

۳ سال پیش

در دره اردن در نزدیکی مرز سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به ادامه تجاوزات به غزه و نقض حرمت مسجدالاقصی تظاهراتی برگزار شد.

۳ سال پیش

درگیری بین فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر صهیونیست به روستای نبی صالح ، شمال غربی رام‌الله کشیده شد.

۳ سال پیش

فوزی برهم، سخنگوی حماس تاکید کرد: روند جانفشانی در دفاع از خون فلسطینیان و مقدسات ادامه دارد و با تمام قدرت رو به افزایش است، هرچند آمار قربانیان افزایش پیدا کند. اتکای بسیاری به اهالی خود در کرانه باختری داریم و آنان ذخیره راهبردی برای مقامت در حل و فصل تمامی نبرد‌ها با دشمن بوده‌اند. زمان یکجانبه‌گرایی صهیونیست‌ها به سر آمده است.

۳ سال پیش
جهاد اسلامی: مقاومت هرگز نمی‌پذیرد صهیونیست‌ها در تجاوزگری آزاد بمانند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: موضع آمریکا در تجاوزات، همراهی با اشغالگران و حمایت از تروریسم سازمان یافته صهیونیستی است.

این جنبش افزود: دولت بایدن تلاش خود را بر معافیت نهاد اشغالگر از مسئولیت تجاوز و جنایاتی که در حال وقوع است، متمرکز می‌کند.دولت بایدن از هرگونه اقدام بین‌المللی در محکوم کردن تروریسم صهیونیست جلوگیری می‌کند و به آن زمان بیشتری برای تجاوز می‌دهد.

جهاد اسلامی تاکیدکرد: مقاومت به حق قانونی خود در دفاع از مردم فلسطین، اراضی و اماکن مقدس آن‌ها ادامه خواهد داد. مقاومت هرگز نمی‌پذیرد که دست صهیونیست‌ها در تجاوزات و وحشت، بدون بازدارندگی آزاد بماند.

۳ سال پیش

جنبش حماس اعلام کرد زمان مستثنی شدن صهیونیست‌ها در خصوص بیت المقدس، غزه و هر مکان دیگری در فلسطین به پایان رسیده است.

۳ سال پیش

گردان های قسام اعلام کرد: ما یک کارخانه تولید مواد شیمیایی در شهرک نیر عوز را با هواپیمای بدون سرنشین شهاب هدف قرار دادیم.

۳ سال پیش

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد در اثر موشک‌های شلیک شده از غزه، ۱۰ تن در عسقلان زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

۳ سال پیش
هلاکت ۹ صهیونیست از آغاز درگیری‌ها

منابع پزشکی رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۹ صهیونیست و زخمی شدن بیش از ۱۳۰ تن از زمان آغاز درگیری‌ها در شامگاه دوشنبه خبر دادند.

۳ سال پیش
شمار شهدای کودک غزه به ۳۱ تن رسید

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای حمله دشمن صهیونیستی به غزه تا ظهر روز جمعه به ۱۱۹ نفر از جمله ۳۱ کودک و ۱۱ زن رسیده است.

این وزارتخانه تاکید کرد تاکنون ۸۳۰ نفر دیگر نیز در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شده‌اند.

۳ سال پیش

خبرنگار خبرگزاری شهاب فلسطین اعلام کرد: لحظاتی قبل، پهپادهای شناسایی و جنگی رژیم صهیونیستی حملاتی هوایی را علیه یک پایگاه مقاومت در منطقه معن در خان یونس به انجام رساندند.

۳ سال پیش
شلیک حدود ۲۰۰۰ فروند موشک و راکت از غزه در چهار روز گذشته

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که طی عملیات‌های گروه‌های مقاومت نوار غزه در چهار روز گذشته حدود ۲۰۰۰ فروند موشک و راکت به سمت صهیونیست‌ها شلیک شده است.

۳ سال پیش

نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در منطقه «ناحال عوز» در غرب فلسطین اشغالی خبر داد.

۳ سال پیش
شلیک ۱۹۰ راکت از غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک ۱۹۰ راکت از غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی از شب گذشته تا صبح امروز خبر داد و مدعی شد سامانه گنبد آهنین ده‌ها عدد از آن‌ها را رهگیری کرده است.

۳ سال پیش
نتانیاهو: حملات به غزه همچنان ادامه می‌یابد

با وجود مخالفت سازمان‌های مختلف جهانی با حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تداوم قساوت‌ها علیه فلسطینیان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد حملات به نوار غزه را تا «زمانی که لازم باشد» ادامه می‌دهند.

۳ سال پیش
فلسطینی‌ها پیکر فرمانده‌هان شهید را تشییع کردند

اهالی غزه پیکر فرمانده‌هان گردان‌های عزالدین قسام را که در حملات اخیر به شهادت رسیدند تشییع کردند.

حاضران در مراسم تشییع با سردادن شعار‌هایی از گردان‌های عزالدین قسام خواستند انتقام خون این شهدا را بگیرد.

روز گذشته گردان عزالدین قسام شهادت باسم عیسی، فرمانده گردان غزه و تعدادی از فرماندهان میدانی دیگر را در حملات اشغالگران علیه مواضع و قرارگاه‌های مقاومت در نوار غزه اعلام کرده بود.

 

۳ سال پیش
هنیه خواستار راهپیمایی های مردمی در حمایت از قدس شد

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در فراخوانی از مردم فلسطین و امتهای عربی خواست در حمایت از مسجد الاقصی و غزه به خیابان ها بیایند.

۳ سال پیش
حملات رژیم صهیونیستی به شمال غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد در حملات بامدادی به نوار غزه، ۱۶۰ جنگنده حدود ۴۵۰ موشک را در عرض ۴۰ دقیقه به اهداف متعددی در شمال غزه شلیک کرده‌اند.

۳ سال پیش
توقف پرواز‌ها میان فلسطین اشغالی و لهستان

شرکت هواپیمایی لهستان LOT همه پرواز‌های خود را از ورشو به تل آویو و بالعکس تا اطلاع ثانوی متوقف کرد.

کریستوف موچولسکی، سخنگوی شرکت هواپیمایی لهستان تعطیلی این خطوط هوایی را به علت تشدید درگیری‌ها بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه اعلام کرد و افزود: تا زمانی که ثبات در منطقه برقرار نشده است هیچ پروازی صورت نخواهد گرفت.

۳ سال پیش
جنگنده‌های صهیونیستی اردوگاه البریج را بمباران کردند

جنگنده‌های رژیم اشغالگر پایگاه گروه‌های فلسطینی در اردوگاه البریج، مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز موشک‌های دیگری را به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

۳ سال پیش
به صدا درآمدن مجدد آژیرهای هشدار شهرک‌های صهیونیستی

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند آژیرهای هشدار در حومه غزه از عسقلان گرفته تا اشدود به صدا درآمدند.

۳ سال پیش
رژیم صهیونیستی حمله زمینی به غزه را تکذیب کرد

در پی انتشار گزارش‌هایی در خصوص حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، کانال ده رژیم صهیونیستی اعلام کرد هیچ حمله زمینی از سوی ارتش این رژیم در هیچ منطقه‌ای در غزه صورت نگرفته است.

شرکت پخش همگانی اسرائیل که رسانه دولتی این رژیم محسوب می‌شود، با تکذیب خبر حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرد آنچه در حساب رسمی سخنگوی ارتش منتشر شد، ناشی از اشتباه ترجمه‌ای بوده است!

۳ سال پیش
شمار شهدای غزه به ۱۱۹ تن رسید

 وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای حمله دشمن صهیونیستی به غزه تا صبح روز جمعه به ۱۱۹ نفر از جمله ۲۷ کودک و ۱۱ زن رسیده است.

این وزارتخانه تاکید کرد تاکنون ۶۲۱ نفر دیگر نیز در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شده‌اند.

۳ سال پیش

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
2000 فروند راکت و موشک به سرزمینهای اشغال شلیک شده ولی حتی 10 نفر صهیونیست هم کشته نشدند! جای تامّل داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا این همه کشته و زحمی در غزه ولی با این همه تعداد موشک شلیک شده به سمت ارائیل تعداد کشته ها و زخمیها بسیار کم است مگه این موشکها به چه اهدافی خورده و یا قدرت انجاری آنها چقدر بوده چرا بیشتر اطلاع رسانی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون که اکثر یهودیا فرار کردن تونل های زیرزمینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اونا رخمی میدن فلسطینیا کشته
خدایا خودت بداد مردمشون برس
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۲:۳۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر اسراییل خونخوار و کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسراییل وحشی باید محو شود از روی کره زمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم فلسطین به جای موشک بارون اسرائیل وایسادن تظاهرات می کنن نابود کنید حمله کنید اسرائیل رو به خون بکشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تظاهرات میکنن که بیتشر کشته بدند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این جنگ کلا یک اشتباه بزرگ بود اول در دوران کرونا شروع کردن که یک برتری به اسرائیل میده چون اسرائیل واکسن به همه مردم خودش زده ولی فلستین نه پس از یک طرف بمباران هوایی کشته میده و یکی ویروس کرونا و موشک و توپ خانه اسرائیل حالا شاید در ظاهر ما جرا فلسطین برتری هایی داره ولی زمان به نفع اسرائیل بوده و این ثابت میکنه اگر جنگ 30 روز به طول به انجامه این کشور در گیر یک موج عظیم کرونا میشه که با از بین رفتن زیر ساخت بهداشتی یک فاجعه میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
به زودی خواهی فهمید اولین کار کاملا درستی بود که فلسطینی ها انجام دادن و آغاز پیروزیست یادت باشه چی گفتم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
در این 73 سال که کلاً همه چی به نفع اسرائیل بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شاید ۲۰۰۰ موشک شلیک شده باشه ولی چندتاش به هدف خورده؟ می شه مستند چندتا عکس و فیلم از نقاط حساس اسرائیل که تخریب شده بذارید؟ گنبد آهنین داره همه موشک هایی که با پول ما ملت ایران تهیه شده رو دفع می کنه!
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۰:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینقدر که این اخبار به من حال میده اخبار انتخابات خودمان حال نمیده...ما پیروزیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
در صورت دخالت بی جای اروپا از ظالم موشکهای بالستیک مقاومت به سمت متجاوزان نشانه رود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بازم مصرخداخیرش بده که درهارابروی فلستین بازکرد خدایا کمک مردم فقیر فلستین کن تاازاین جنایت نجات بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
نگارش فارسی رو یاد بگیری فکر کنم بهتر باشه!
Iran (Islamic Republic of)
اشنا
۲۰:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
پاسخ به جانم فدای ایران
کفتی ایران در حال شکوفایی وپیشرفته کشوری که در عرض کمتر از
40 سال در منابه اب به گفته کارشناسان محیط زیست واب وفاضلاب
خود سیستم حاکم به ورشکستگی رسیدیم حداقل دوسوم مساحت
ایران دچار فرونشست زمین شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
منابع
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه بمب اتم بزنید کل اسراییل با خاک یکسان بشه همه راحت بشن از اسراییلی های آدمکش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
2000 موشک زده ده نفر هم نمردن یعنی برای کشتن هر اسراییلی 200 موشک زده!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید انتظار ما از باشگاه خبرنگارگاران جوان برا پوشش لحظه به لحظه خیلی زودتر از این حرف ها بود ولیکن باز هم ممنونیم خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستانی که می گن حزب الله حمله شرایط داخلی لبنان و اقتصادش تعریفی نداره بعدش هم اگر حزب الله حمله کنه از داخل لبنان کلی مخالفت می کنن و شاید هم باعث سرنگونی حزب الله بشن بهتره حزب الله مستقیم فعلا وارد نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
معلوم‌هست۲۰۰۰موشک روبه کجازدن؟فقط‌چندصهیونیست کشته و ده‌هازخمی؟این نتیجه خوبی برای۲۰۰۰موشک نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا جان یا بزنید اسراییل رو با خاک برای همیشه یکسان کنید یا ول کنید اینجوری یه بار جنگ واسه اول آخر تموم میشه نه اینکه هر سال هزاران بدبخت بمیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاملا درسته!؟؟ این هم دلگرمی وسرگرمی برای حکومت میدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینکه فلسطین 2000 موشک زده خبر خوبیه و پیشرفت بزرگی واسه اونا
ولی متاسفانه اکثر اینا توسط سپر موشکی اسرائیل رد میشه
کاش بالستیک های لبنان دست مقاومت برسه اون وقت دیگه گنبد اهنین نمی تونه رد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر میتونستن به هدف میزدند اما همینم خوبه ترس به جون کل اسرائیل انداخته قدم به قدم ان شاءالله و اینکه اسرائیل هیچوقت شمار تلفاتشو درست نمیگه چون خیلی در رسانه قوی هست و نمیذاره امیدواری به وجود بیاد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر ایران حمله کنه توی ساعات اولیه حمله رژیم صهیونیستی تسلیم میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمیدونم چرا نیروهای مقاومت درسوریه ،لبنان وعراق ویمن هیچ کاری نمیکنن، ازهمه طرف موشک بزنن واین صهیونیست ها رونابودکنن،نشستن دارن تگاه میکنن فلسطینی ها دادن قتل عام میشن، الآن بهترین موقع هست واردسرزمین های اشغالی بشن ومردم عرب خودسرزمین های اشغالی هم کمک میکنن،الآن بهترین زمان هست برای محوکردن اسرائیل، همه دارن فقط محکوم میکنن ازترکیه گرفته تابقیه کشورهای عربی،
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۶:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسرائیل الان با اینهمه تجهیزات و گنبد آهنینش و.... کم آورده پیش فلسطین !! حاج قاسم جات خیلی خالیه !! حاج قاسم سردار دلها کاری کرد که الان فلسطینی ها که با سنگ مقابله میکردن الان طی یه روز 2000 هزار موشک بزنن و حالا بعد چی رو کنن معلوم میشه !! شاید صبر کردن اسرائیل تا میتونه بزنه و شهید کنه که دیگه بعد حرفی نداشته باشه برای تبرئه خودش !بموقش موشکهای نقطه زن و سجیل و.. را بزنن اسرائیلو محو کننن! اگه الان کشورمون صدها پهباد میفرستاد یا انواع موشکها رو شلیک میکرد طی 2 ساعت اسرائیل شخم زده میشد ! اسرائیل که نه عمقی داره و نه وسعتی ! چند موشک نقطه زن با تخریب بالا کافیش بود !! و عجیب اینه که اسرائیلی که الان پیش فلسطین و یه گروه کوچیک کم آورده برای کشور ما کری میخونه ! از رو هم واقعا نمیره .. و فکر کنم هنوز نتانیاهو فکرش درگیر تورقوز آباده !! اما نمیدونه ما بغل گوششیم و اراده کنیم از هر طرف چنان میزنیم که باز فقط بنشینن و فکر کنن از کجا موشک اومد .. ! با اینهمه سامانه و ماهواره و پشتیبانی آمریکا 0ماهوارهاش و رصد کل منطقه لحظه به لحظه ، اخر نفهمیدن موشک از کجا اومد .. حالا نتانیاهو هی کری بخون !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید زیرساخت های اسرائیل رو بزنند همین جوری بی هدف موشک شلیک کردن به درد نمی خوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عید ما روزیست که آن روز در فلسطین ما بگیریم
مجلس شکرانه را در مسجدالاقصی بگیریم
اللهم عجل لولیک الفرج
ان شاءالله ظهور نزدیک است و نابودی قوم یهود به زودی زود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این طوری درباره یهودی ها زود قضاوت نکن و جمع نبند
یهودی ها هم خوب دارند هم بد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
پیش از اینکه بخوان با امریکا جلسه بگیرن توطئه کنند نابودشون کنید ان شاءالله
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی نابودشون کنه??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
وای خدا دلم خنک شد دمتون گرم یاد سردار بخیر
Czechia
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چند درصد به هدف میزنن. زیر 5 درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۶:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز حتی زیر 1 درصدم بزنن فکر میکنی کمه؟؟؟ اسرائیل تا دندان مسلح و غزه از همه طرف محاصره 2000 موشک و راکت بزنه کمه ؟ حالا از هز هر 100تاش 99 تاشم رهگیری شه همون یکیش همچین کم هم نیست ! انگار یادت رفته تا چند مدت قبل با سنگ فقط مبارزه میکردن و کلی شهید هم میدادن ولی الان قابل مقایسس با اونموقع ؟؟ انصاف داشته باش !! از همه طرف محاصرررررره و یه کلت هم نمیشه به غزه و مردمش داد یا فرستاد !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اره موشکهاشون ضعیفه گنبد هم ردشون میکنه
ای کاش موشک های فوق پیشرفته لبنان دستشون برسه و ابروی گنبد اهنین رو ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو نگران اونوریها باش نه نگران اینوریها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فلسطین و لبنان درگیرخواهند شد واین هدف اشغالگران است تا تصرف کنند و به مالکیت خود در اورند این جنگ تله است مگر سیاست بازی منطقه ای در بین سران کشورها باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخخخخ
چه تحلیل مسخره ای!!!
چرا باید فلسطین و لبنان در گیر شوند
درصورت جنگ با لبنان رژیم غاصب توسط حزب الله نابود خواهد شد توان حزب الله صدها برابر فلسطین است.
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ا حسنت این جنگ تله است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تله ای که اولین و آخرین شکار گرفتار شده اش صهیونیست های جنایتکار هستند.
Sweden
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی چی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمی شه ما هم موشک بزنیم و خون کثیف این صهیونیست ها رو روی زمین بریزیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۶:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بموقش ماهم میزنیم .. درست هم میزنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا نمی شه میشه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشکم در امد پس کی میریم اونجا دوست دارم پاهام تا زانو داخل رودی از خون یهود باشه چه یهودیهای اونجا و چه مخفیهاشون تو ایران
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۱۸:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این طرز فکر یه آدمی نیست که میخواهد در راه خدا و اسلام بجنگه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
با این همه جنایت صهیونیستها حق داری اینقدر خشمگین باشی.دمت گرم
Russian Federation
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیر محترم
این شخص را فورا به روانپزشک معرفی بفرمایید. دارو احتیاج دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این نظر نشون می ده شما از مظلوم دفاع نمی کنی، فقط یه فاشیستی که در زمان و مکان غلط قرار گرفته! اگه زمان جنگ دوم تو اروپا بودی مطمئنا به سپاه هیتلر ملحق می شدی و با این درجه از خشونت احتمالا تو سپاه نازی ها به درجات بالایی هم می رسیدی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
برو تا درجا نابود بشی مگر الکی هست جنگ قانون داره عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به امید رونمایی از موشکهای کروز و بالستیک !!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگه اسرائیل در حد کروز و بالستیک نیست بابا بی بنیه تر از این حرفاست!!!! بادکنک نقاشی شده!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهتره بگین دوهزار سوراخ در گنبد پوشالی و نه آهنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
استقرار موشکهای بالستیک در کشورهای مقاومت این هشدار را به کشورهای فرا منطقه ای و غرب هم خواهد داد که در کار مسلمانان و مقاومت و شرکت در جنایات خاورمیانه و کشتار و خونریزی ملیونی در این منطقه دست بکشد .
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۱۴:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی باید بفکر پدافند قدرتمند هم باشند ضعف پدافندی گروههای مقاومت و فلسطین آشکار است.
تور ام یک و سامانه تلاش و دیگر تجهیزات راداری و پدافندی باید به فلسطین کمک و توسط فلسطینیان خریداری شوند.
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۷:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستعزیز غزه از همه طرف محاصرس (البته فقط سمت دریا راه داره که اونم محاصرس) و نمیشه یه تیربار بهشون بدی چه برسه به خرید پدافند هوائی و..! موشکها هم که دارن شلیک میکنن از کشورهای دیگه مثل کشور خودمون صادر نشدن !! فقط حاج قاسم سردار دلها تونست تکنولوژیش رو بهشون برسونه که اونها بتونن موشک بسازن !! اونوقت شما از خرید رادار و اینها میگید؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید کار رژیم غاصب را یکسره کرد،زدن برجها،زدن تاسیسات حیاتی،نیروگاهها،پالایشگاهها،مراکز نظامی،دانشگاهها،پایگاههای هوایی و تاسیسات زیر بنایی رژیم غاصب و کودک کش تا درس عبرتی شود که دیگر هدف خرابکاری و جاسوسی و انفجار در تاسیسات اتمی ما به سرش نزند.
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی باید کار رژیم غاصب را یکسره کنه?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر موشکی از گنبد اهنین نمیگذره
موشک های خاص و قدرتمند باید باشه. این راکت ها اونقدرا قوی نیست واسه عبور از سد اهنین
ممکنه خیلیاش منهدم بشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خسته نباشی استاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این فلسطینیا نمیترسن اسراییل بمب اتم بزنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخخخخخ
بمب اتم بزنه!!!!
خودش هم نابود میشه.
Switzerland
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بمب اتم بزنه رو سر خودش؟ مگه نمیدونی فلسطین چسبیده به اسراییل
اگه بزنه تشعشعاتش گریبانگیر خودشون میشه
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۰۹:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیزممممممممم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقد طفل معصوم توسط این خونخواران بشهادت رسیدند باید نابودش کنند اسراییل لکه ننگ تاریخ بشریته هرمملکتی نابودش کنه پیش خدا عزیز دردانه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
غزه ، مظلوم و مقاوم
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۳:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط حیف که اسرائیل بمب اتم داره و هزار حیف که نیرو هوایی قوی تری داره وگرنه ایران کمتر از یک هفته شکستش میداد(بدون دخالت خارجی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همین الآن هم وای به حال این حیوانات که اگر ایران به آنها حمله کند
Iran (Islamic Republic of)
اتابکی
۱۴:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اون ها هرچه داشته باشند خدا ندارند و قطعا پیروزی از آن ما و نیرو های حزب الله و غزه هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مطمئن باش اگه میتونست با اتم خاک مملکت رو تو توبره کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه افکار نابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
k
۰۹:۰۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو میدون معلوم میشه کی چی داره .
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۱۳:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مراکز هوایی و مراکز نظامی رژیم غاصب باید توسط فلسطین و گروههای مقاومت زده شوند.
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
توسط فلسطین و گروههای مقاومت زده شوند?
Iran (Islamic Republic of)
Bahktiyari
۱۳:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
زدن نیروگاه‌های برق و دانشگاهها و و کارخانجات و صنایع این رژیم غاصب باید در دستور کار فلسطین قرار گیرد.
به یاری خدا و تلاش کشورهای مسلمان فلسطین پیروز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد فلسطین, اسرائیل باید محو شود و به جهنم تاریخ بپیوندد. الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تاسیسات حیاتی و مهم اسراییل را بزنند که دیگر از این غلط‌ها و خط و نشانها برای خاورمیانه نکشد.
Germany
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم گرسنه ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو خودت گرسنه ای مردک،هر چی هم داشته باشی بازم گشنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایران در بعضی از زمینه ها برای پانصد ملیون جمعیت هم تولید داره نمی‌دانی نظر نده ،بعضی مردم رنگ و رو رفته آمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو خفشو نمی خواد درباره مردم ایران نظر بدی
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۳:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی از همسایگان افتخارات به همسایگی با ایرانه عزیز ماست.مثلا قطر با تحریم کشورهای عربی به ایران پناه آورد قطری که از ثروتمندترین کشورهای جهانه.
اگر این تحریم‌های ظالمانه و تروریسم اقتصادی را هر کشور دیگری جز چند کشور اول جهان داشت نابود میشد.
ندانسته نظر نده ،ایران قوی است و رو به رشد و شکوفایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کلمه ،،مردک،،،زشت است نبایدبکارببریم ای دوست ای هموطن خدا عقلت بده تشریف ببر سیستان بلوچستان تا بفهمی گرسنگی یعنی چه این مردم چه ستمی میکشند نظرم توهین ازعزیزان سیستانی نیست واقعازندگی سختی دارند ،،درپناه خداهمه ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ادم سیر و پولدار باشه یک جو نمی ارزه به انسانیت و شرف الان نمی فهمی ولی بعد مرگت خواهی فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان‌شاءالله به زودی پرچم اسلام توسط امام زمان در برلین برافراشته می شود
Germany
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خاک بر سرت آدم از گرسنگی بمیره اما شرف داشته باشه فعلا که تو داری از فقر جسم و روح دق میکنی میمیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تشریف ببر اسرائیل ببین چقدر گرسنه و چرک و کثیفن ندیدی کنار دیوار ندبه چقدر آشغال و کثافته جهود به کثیفی معروفند و خساست یعنی روی گنج گرسنه میمیرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مطمئن باش از تو که آلمانی سیرترن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر گرسنه ایم اما ادم هستیم ، اگر گرسنه ایم ، به خاطر اربابان جهان خوار و دریوزه گانی چون شماست ، ما این گرسنگی را به استحمار و استکبار و استبداد و نامردمی ها ی معبودانت ترجیح مدهیم ، یعنی حاضریم گرسنه باشیم اما تسلیم اربابان و چون تویی نباشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بروبابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیزی که گرسنگی مردم سیستان را ذکر کرده باید بگویم که اولا خود منطقه سیستان به لحاظ آب و هوا و جغرافیایی مشکل دارد چنان که در تمام بیابان های جهان چنان است الا عربستان که بر منبع نفت خدا دادی نشسته است و تازه همان عربستان هم جاهای بسیار مستمند و گرسنه دارد ، دوما اگر منظور تان توهین به عزیزان سیستان نبود می شود واضح بگویید چه منظوری داشتید ؟ سوما متاسفانه موضوع سیستان به چندین قرن قبل بر می گردد و باز موضوع مواد مخدر و قاچاق تمامی نیروی بال قوه این مناطق را هدر داده است ، در اخبار بارها حاصلخیزی و توان کشاورزی میوه های خاص را در این استان دیده ایم و اکنون که چاه بهار کم کم به قطب اقتصادی منطقه بدل شود به امید خدا شکوفایی را خواهیم دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخخ
مراقب باش نخورنت!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مشکل اینه که وقتی فلسطینی ها درگیر جنگن با اسراییل هستند، حزب الله ساکته، وقتی حزب الله به اسراییل حمله می کنه، فلسطیتی ها تماشا می کنند، اگر الان که شرایط فراهمه، حزب الله هم وارد عمل بشه، اگه نگیم کار اسراییل تمومه، ضربه جبران ناپذیری به اسراییل وارد می شه و انتقام بخش زیادی از حملات مستقیم و غیر مستقیم به ایران هم گرفته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به امید خدا در صورت اشتباه محاسباتی رژیم غاصب محو خواهد شد آنهم توسط حزب الله و نه ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آبکش آهنین برای زدن هر راکت حداقل یه موشک ۴۰ هزار دلاری به هدر میده. تا حالا ۲۰۰۰ راکت شلیک شده یعنی حداقل چیزی حدود هشتاد میلیون دلار فقط هزینه موشکهای این سیستم شده. تازه این به غیر از راکتهایی هست که از آبکش آهنین رد شدند و موشکها بهشون برخورد نکرده و باعث منفجر شدن خط انتقال نفت و جاهای دیگه شدند. با نا امن شدن و سقوط بورس و فرار سرمایه اسراییل خیلی بیش از این ظرف چند روز ضرر کرده. اینها راکتهای قدیمی حماس بودند که داره انبارها رو برای پر کردن با راکتهای پیشرفته تر خالی می‌کنه. تصور کنید موشکهای واقعی در تعداد بسیار زیاد از سمت لبنان به اسراییل شلیک بشه. موشکهای بالستیک با سرعت و دقت بالا و قدرت انفجاری زیاد. حتی نیازی نیست ایران رسما وارد جنگ شه. متحدان ایران در لبنان و فلسطین برای نابود کردن اسراییل کافیند همونطور که حوثی‌های یمن به تنهایی از پس سعودیها بر اومدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگر در جهان سپر آهنی نگویند بگویید ،آشپال و یا سپر سوراخ سوراخ شده!!!!!!!
درود بر فلسطین و مردمانش و درود بر جبهه مقاومت و مردمانشان
و درود بر ایران عزیز و مردمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسرائیل نابود خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
اگر
۱۱:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر حزب الله حمله کند کار اسرائیل یک روزه تمام میشه و فلسطین بدست رزمندگان حزب الله لبنان آزاد میشه اگر میشه چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ولی اگر ایران حمله کنه توی ساعات اولیه حمله رژیم صهیونیستی تسلیم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ماشالا به غزه
Iran (Islamic Republic of)
عباس عبدلی
۱۴:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این بی شرم های کثیف از زمان پیغمبر (ص)و حضرت علی(ع) ظلم کرده اند تا به حال که دارند ملتی را نابود واواره میکنند ما برای نبرد با اسراییلی کثیف اماده ایم
Russian Federation
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا قوت
پاشو حاجی از زیر پتو بیا بیرون و چمدون رو ببند. پول سفرت با من
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ماشالا به غزه ماشالا
ماشالا به غزه ماشالا
آخرین اخبار