زوج ترکیه‌ای در اعتراض به جنایات صهیونیست ها ماشین خود را آتش زدند+ فيلم

رسانه‌های ترکیه‌ اعلام کردند یک زوج استانبولی در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین ماشین خود را در این شهر به آتش کشیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان   به نقل از آناتولی، یک زن‌وشوهر ترکیه‌ای مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در استانبول در اعتراض به جنایات این رژیم در فلسطین و شهید شدن ده‌ها فلسطینی، ماشین‌شان را به آتش کشیدند.

این زوج در خلال قطعه ویدیویی دلیل این کار خود را ایستادن در کنار خواهران و برادران فلسطینی و به خاطر گریه‌ کودکان این کشور به دلیل جنایات صهیونیست‌ها عنوان کردند.

روز گذشته شهر استانبول شاهد تظاهرات جدیدی در اعتراض به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیست و کشتن مردم غزه بود. منطقه 《باغگلار》 در این شهر به دعوت حزب آزادی، به خیابان‌ها آمدند تا از مردم فلسطین حمایت کنند.

علاوه بر شهر‌های ترکیه، اعتراضات جهانی در کشورهای گوناگون علیه رژیم صهیونیستی در جریان است. آمریکا، انگلیس، صربستان، لبنان، پاکستان اعتراضاتی در جریان بوده است.

علاوه بر مردم این کشورها مقامات رسمی کشورهای مختلف از مقاومت فلسطین دفاع کرده و خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Mauritius
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی نادان بودن واقعا" اگر میخواستند از فلسطینیان حمایت کنن ماشین یا پول ماشین را به فلسطینیها اهدا میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب ماشین کنسولگری را آتیش میزدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
idiot
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۵۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دست این زوجین درد نکنه بسیار کار خوبی کردند ولی نباید کنار خیابون اینکار رو می کردند باید خودروشون رو می بردن توی یه بیابونی آتیشش می زدن وجدانن ما ایرانیان هم خودروهای فرسوده غیر استاندارد قدیمی توی شهرها بسیار زیاد داریم هر خانواده ایرانی یه لگنی از این خودروهای قدیمی داره باید شهرداریها یه جای امنی رو مشخص کنند تا ملت بیان خودروهای فرسودشون رو به نشان اعتراض به صهیونیستها و بی کیفیتی غیر استاندارد خودروسازان داخلی همگیشو آتش بزنیم تا دلمون خنک شود از بس پول تعمیرگاه دادیم ترکیدیم به اندازه خرید یه خودروی جدید دائم خرجشون باید بکنی که راه بره واست . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار