مراسم تشییع پیکر شهدای سلماس

پیکر پاک دو شهید گرانقدر امنیت پایدار سلماس که روز گذشته در درگیری با اشرار به شهادت رسیده بودند امروز چهارشنبه تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، در این آیین که با حضور پرشور آحاد مردم و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، پیکر این دو شهید بزرگوار پس از اقامه نماز توسط امام جمعه سلماس از مقابل مصلی امام خمینی (ره) سلماس تشییع و در زادگاه خود روستای آغ زیارت سلماس خاکسپاری شدند.

امام جمعه سلماس در این آیین گفت: جوانان غیور ایران اسلامی برای دفاع از اسلام و وطن جانفشانی می‌کنند و صلابت خانواده شهدا نشان از قدرت و روحیه بالای آنان دارد.

حجت الاسلام سیدابراهیم طباطبایی افزود: تکفیری‌ها و اشرار در تلاش هستند تا کشور ما را دچار مشکل کنند، اما باید بدانند جوانان ایران اسلامی آمادگی دارند از میهن و ناموس خود تا پای جان دفاع کنند.

او گفت: دشمنان بدانند که نمی‌توانند ایران اسلامی را تا زمانی که مردان غیور و سلحشور دارد، دچار چالش کنند.

بسیجیان شهید مهدی خلیلی و توحید مرادی از کارکنان گردان ۳۱۷ ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلماس، روز گذشته در درگیری با اشرار در منطقه عملیاتی کشکاویچ سلماس به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

پیکر پاک ومطهر این دو شهید در زادگاه خود روستای "آغ زیارت "به خاک سپرده شدند.

سلماس۷۲۶شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده و حدود سه هزار نفر جانباز، آزاده و ایثارگر دارد که نشان دهنده نقش برجسته این شهرستان در عرصه ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
خدا رحمتشان کند و در دو دنیا مارا شفاعت کنن