غرش بی‌امان موشک‌های مقاومت / پرده جدید نمایش این‌بار در تل‌آویو

با تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه، گروه‌های مقاومت با صد‌ها موشک، مناطق مختلف اراضی اشغالی را بمباران کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، با افزایش حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان، درگیری‌ها بین دو طرف همچنان از دو روز گذشته شدت پیدا کرده و همچنان ادامه دارد.

این رژیم علاوه‌بر فلسطینیان در کرانه باختری، نوار غزه را آماج حملات خود قرار داده و ده‌ها فلسطینی را به شهادت رسانده و زخمی کرده است.

درپی تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه، گروه‌های مقاومت با صد‌ها موشک، مناطق مختلف اراضی اشغالی را بمباران کردند و اشغالگران را به وحشت انداختند.

مقامات کشور‌های مختلف جهان به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داده و خواستار پایان تنش‌ها شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۱۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد : بسم رب الشهداء و الصدیقین :
درود و خداقوت بر دالاور مردان مرد مجاهدین فلسطینی ، تل آویو و دیگر شهرهای صهیونیستی را از ساحل تا بلندیهای اشغال شده را شخمش بزنید با انواع و اقسام موشکهاتون حیدروار خیبرکششون کنید نفس برشون کنید مجال تصمیمگیریرو ازشون بگیرید پراکنده و فراریشون بدهید با حملات پی در پیتون پیروزی و فتح بزرگ نزدیک است همه جهان اسلام ناب محمدی ص باید حمت و همکاری و یاری رسانند فلسطینیان مظلوم را از هر لحاظ صدیق شهید فرمانده مقاومت اسلامی جهان اسلام ناب محمدی ص سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمود شروع جنگ با شماست ولی خاتمه و فتحش با ماست هرگز کوتاه نیایید و تعامل و صلح و آتش بس نکنید با صهیونیستها منسجم و پر قدرت و با اقتدار تا آخرش که فتح بزرگ است ادامه دهید که خداوند جل جلاله با امت مستضعفین مومنین فلسطینی است که بیش از 70 سال است ظلم و ستم و تحقیر و تبعیضگری و شکنجه گری و قتل عام و آوارگی و ویرانی و خاری و خفت و ذلت را از طرف صهیونیستهای اشغالگر جنایتکاران نکبت تحمل کرده ند دیگر صبر و تحمل و پذیرش ذلت بس است هیهات مناالذله ای فلسطینیان از سر تا سر جهان به یاری برادرانتان در فلسطین بشتابید مرزها را بشکنید و وارد فلسطین شوید ای امت واحده رسول الله ص بپا خیزید که پیروزی و فتح بسیار نزدیک است . سکوت و نشستن هر مسلمان خیانت است به قرآن و اسلام ناب محمدی ص . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
این رژیم زبان زور را خیلی خوب می فهمد نیروی مقاومت از فرصت بدست آمده باید بیشتر استفاده کند یعنی از موشکهای قوی تر و ویرانگر استفاده کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
الله اکبر. درود شیران بیشه زار قدس
آخرین اخبار