تایید صلاحیت ۱۴ داوطلب انتخابات شورا‌های شهر خراسان جنوبی

هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی خراسان جنوبی از تایید صلاحیت ۱۴ داوطلب دیگر انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،حسین پور دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی خراسان جنوبی گفت: پس از برگزاری جلسات طولانی هیات عالی نظارت، از ۵۸ داوطلبی که به رد صلاحیت شدنشان اعتراض کرده بودند، صلاحیت ۱۴ نفر تایید شد و یک نفر هم انصراف داد.

او افزود: رای ۴۳ نفر دیگر از داوطلبان به قوت خود باقی ماند.

حسین پور با بیان اینکه صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌های شهری استان در ۴ مرحله بررسی می‌شود گفت: در اولین مرحله توسط هیات اجرایی، و در مرحله دوم توسط هیات نظارت شهرستان ۶۶ نفر براساس مستندات دریافتی از مراجع چندگانه رد صلاحیت شدند.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مرحله سوم، ۵۸ نفر از رد صلاحیت شدگان اعتراض کردند که درخواست آنان در هیات عالی نظارت استان که متشکل از سه نماینده استان است، بررسی شد که در نهایت با دسترسی به اطلاعات تکمیلی، با تغییر ۱۴ رای موافقت و رای به صلاحیت داده شد.

او ادامه داد: ۴۳ نفر باقی مانده فرصت دارند در چهارمین مرحله، اعتراض خود را پس از دریافت نتیجه از فرمانداری شهرستان‌ها در تاریخ ۲۴ اردیبهشت، طی مدت حداکثر چهار روز برای ارائه به هیات مرکزی انتخابات، در فرمانداری شهرستان به ثبت برسانند.

حسین پور افزود: نتیجه چهارمین مرحله از بررسی‌ها برای معترضان شهر بیرجند طی مدت ده روز و برای سایر شهرستان‌ها طی مدت ۵ روز به ستاد انتخابات استان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.