بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۳ آبان؛

گزارشی از آئین تجلیل از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک در صفحه رئیس جمهور / تصاویری از چهره های سیاسی در دیدار با رهبر معظم انقلاب

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از آئین تجلیل از مدال آوران عرصه المپیک و پارالمپیک را در فضای مجازی منتشر کرد:

"آئین تجلیل از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و اهدای بازوبند پهلوانی سال ۱۴۰۰

رئیس‌جمهور در مراسم اهدای بازوبند پهلوانی سال ۱۴۰۰ و تجلیل از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، پس از تماشای فینال مسابقات کشتی پهلوانی در دو وزن ۷۰ و مثبت ۱۰۰ کیلوگرم، بازوبند پهلوانی سال ۱۴۰۰ کشور را به آقای جابر صادق‎زاده دارنده لقب «پهلوان باشی» اهدا کرد.

جوایز مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز توسط رئیس‌جمهور به این ورزشکاران اهدا گردید.

رئیس جمهور در این مراسم که با مولودی‌خوانی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همراه بود، از محل جایگاه ویژه به بخش عادی رفت و در کنار ورزشکاران نشست.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی:
دولت از ورزش پهلوانی، قهرمانی و همگانی حمایت می‌کند.

ورزش باید به جایگاه بالاتری ارتقا پیدا کند و بی‌تردید با همت مسئولان و ورزشکاران این کار امکان‌پذیر است.

ورزش پهلوانی با فتوت، جوانمردی، توجه به ضعیفان و با مفاهیم عالی عبادی و توکل به خداوند همراه است و همه باید به گسترش آن کمک کنند.

در موضوع امر به معروف و نهی از منکر، یکی از امر به معروف‌های مهم دعوت به ورزش است و باید کاری کنیم که به ورزش در همه خانواده‌ها، سازمان‌ها و ادارات توجه جدی شود.

توجه به ورزش و حمایت از گسترش آن می‌تواند سلامت مردان و زنان و نشاط و سرزندگی را در جامعه تضمین و از بسیاری آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

بسیاری از قهرمانان و پهلوانان ایران که در عرصه جهانی مدال کسب می‌کنند، بلافاصله شکر خدا را به جای می‌آورند و مدال خود را به شهیدان و ائمه اطهار اهدا می‌کنند و این نشانه توجه به قدرت الهی و ارزش‌های دینی و اخلاق اسلامی است."

پست رئیسی

صفحه رسمی غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه گزارشی از نشست ایشان با نخبگان و اقشار مردم را در فضای مجازی منتشر کرد:

"حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست‌های مستمر با نخبگان و اقشار مختلف جامعه، دوم آبان ماه همزمان با ولادت خجسته پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) میزبان تعدای از فعالین سیاسی، اجتماعی و پژوهشگران اجتماعی بود که طی ۳ ماه گذشته از طریق کانال ارتباطی طراحی شده رییس قوه قضاییه نظرات، ایده‌ها و پیشنهاداتشان را در مورد عدلیه به اطلاع رییس دستگاه قضا رسانده بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نخستین روز‌های تصدی مسئولیت قوه قضاییه از دفتر خود خواست تا ضمن برقراری ارتباط با گروه‌های مختلف نخبگانی، نقطه نظرات آن‌ها درباره مسائل مبتلابه کشور به ویژه مشکلات قضایی را جویا شوند و ضمن اخذ ایده و راهکار از آنها، کانال ارتباطی ویژه میان دفتر رئیس قوه قضاییه و نخبگان و اصحاب فرهنگ و رسانه ایجاد شود؛ دستوری که طی سه ماه گذشته وصول بیش از ۳۴۰۰ پیشنهاد و ایده را در پی داشت.

رییس قوه قضائیه با استناد به بخشی از همین نظرات و پیشنهادات در اولین نشست شورای عالی قضایی در ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۰ به مسولان عالی قوه قضائیه مأموریت داد با همکاری دیگر بخش‌ها و تشکل‌های مردم نهاد، مشکلات مردم در مراجع و واحد‌های مختلف قضایی را احصاء نمایند تا برای آن‌ها و بهبود عملکرد نظام قضایی راهکاری اندیشیده شود.

رئیس قوه قضاییه در ابتدای نشست با جمعی از افرادی که از طریق کانال ارتباطی نظراتی را به وی منتقل کرده بودند خاطر نشان کرد از وقتی که مسئولیت دستگاه قضا بر عهده او قرار گرفته، از مسئولان دفتر خود و مرکز رسانه قوه قضاییه خواسته سازوکاری برای ارتباط با اقشار مختلف جامعه و گروه‌های نخبگانی طراحی کنند تا بتوان از نظرات مختلف برای حل مشکلات قضایی استفاده کرد."

پست اژه ای

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت تصویری از دیدار با رهبر انقلاب را بارگذاری کرد:

"دیدار میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ و جمعی از مسئولان نظام"

پست عین اللهی

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصاویری را از دیدار روز گذشته مسئولان نظام با مقام معظم رهبری را در فضای مجازی منتشر کرد:

"حضور علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر معظم انقلاب"

پست نیکزاد

محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصویری را از حاشیه دیدار روز گذشته با رهبر معظم انقلاب را در حسابش منتشر کرد:

"در حاشیه دیدار با مقام معظم رهبری"

توئیت باقری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار