بازگشایی نشدن بازار امام علی(ع) خرمشهر

مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر علت بازگشایی نشدن بازار امام علی(ع) را عدم رغبت دستفروشان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،چندسال قبل وقتی خرمشهری ها به بازار روز برای خرید مراجعه می کردند، ساختمان جدیدی را در حال ساخت می دیدند،جرقه ی امیدی در دل همه زده شده بود،کسبه از تابش نور آفتاب جنوب گلایه می کردند و شهروندان از نابه سامان بودن اوضاع بازار و بوی فاضلاب و زباله منتقد بودند و دلشان قرص بود که دیگر با این گونه مشکلات دست و پنجه نرم نمی کنند،نام ساختمان را بازار امام علی (ع) گذاشتند اما اکنون پس از چندسال نه خیال کسبه از نور آفتاب و سوختگی پوستشان راحت است و نه شهروندان از بوی فاضلاب در بازار آسوده شده بودند،ساختمان هنوز هم مقابل چشمان شهروندان خودنمایی می کنند اما خبری از بازگشایی آن نیست.

نیما رحیم پور،مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: بازار امام علی(ع) به دستفروشان واگذار شده است، اما دستفروشان تمایلی به بازگشایی غرفه های خود ندارند و تنها ۳ غرفه بازگشایی موقت داشته است.

او با اشاره به اینکه چندی پیش مهلت ۱۰ روزه برای بازگشایی غرفه ها توسط کسبه اعلام کرده بودیم: قرار بود به موجب اطلاعیه مهلت روزه در صورت عدم بازگشایی غرفه ها مبالغی که دستفروشان به ازای غرفه های خود به شهرداری پرداخت کرده بودند،استرداد و غرفه ها به مستاجرین جدیدی واگذار شود.

رحیم پور علت متمایل نبودن کسبه به بازگشایی غرفه های خود در بازار امام علی(ع) را احتمال استقبال کم از سوی شهروندان عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی در رابطه با فاضلاب بازار روز خرمشهر گفت: در زمستان پارسال شهرداری شهرستان اقدام به لایروبی و قرار دادن خط جدید فاضلاب در بلوار پاسداران کرد و ساخت بازار امام علی(ع) تنها برای ساماندهی دستفروشان بود.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.